סדרות הטלוויזיה שחודשו ואלו שכבר לא יחזרו למסך

רשתות הטלויזיה פרסמו בימים האחרונים רשימות של סדרות שחודשו לעונות נוספות, לצד סדרות שלא יחזרו בעונת הסתיו-חורף הקרובה, עונת 2017-2018. חלקן בוטלו, חלקן הופסקו זמנית, וחלקן פשוט כבר הסתיימו. ריכזנו בשבילכם כמה מהסדרות הבולטות יותר.

סדרות שלא חוזרות יותר

מלבד “נמלטים” (Prison Break) ו-“24: מורשת” (24: Legacy), סדרות שהוקפאו לבינתיים, רשת פוקס (Fox) ביטלה סופית את “סליפי הולו” (Sleepy Hollow), שהצליחה לדדות לעונה רביעית, אך לא תמשיך משם. סדרת הפשע “בונז” (Bones) בכיכובו של כוכב “באפי” ו”אנג’ל” דיוויד בוריאנז (David Boreanaz) מגיעה לסיום מכובד אחרי 12 עונות המכילות 246 פרקים סך הכל.

רשת CBS ביטלה את קומדיית-המצבים “מרוששות” (Two Broke Girls), בעוד ש-The CW הביאה לסיום את “ממלכה” (Reign) לאחר ארבע עונות, ואת “יומני הערפד” (The Vampire Diaries) בתום שמונה עונות.

כשזה נוגע לניסויים לא מוצלחים, NBC כשלה בלהרים כמה פרויקטים חדשים, ביניהם “עיר האזמרגד” (Emerald City), שהיה גרסה בוגרת יותר ל”הקוסם מארץ עוץ”, “פאוורלס” (Powerless), המספרת על קבוצת מפתחי אביזרים לאנשים ללא כוחות על ביקום גיבורי DC, ו”הרשימה השחורה: גאולה” (The Blacklist, Redemption), סדרת הספין-אוף ל”הרשימה השחורה” המצליחה. שלושת הסדרות בוטלו בעונתן הראשונה.

סדרות שנראה שוב

בעוד שמספר סדרות בוטלו בבית NBC, כולל ספין-אוף ל”הרשימה השחורה“, סדרת הפשע המקורית בכיכובו של ג’יימס ספיידר (James Spader) חודשה לעונה חמישית.

בין הסדרות שחודשו על ידי ABC ישנן “שורד בכוננות” (Designated Survivor) בכיכובו של קיפר סאת’רלנד (Kiefer Sutherland), “המדריך לרוצח” (How to Get Away with Murder) עם ויולה דייויס (Viola Davis) ו”האנוטמיה של גריי” (Grey’s Anatomy), שלא הולכת לשום מקום בזמן הקרוב.

סדרה נוספת שלא צפויה לרדת מהמסך בעתיד הנראה לעין היא “המפץ הגדול” (The Big Bang Theory) של CBS, שחודשה כבר גם לעונת 2018-2019, העונה הבאה. לא מפתיע, בהתחשב בכך שזו עדיין הסדרה הכי נצפת בטלויזיה. לצדה CBS חדשה את “אלמנטרי” (Elementary), ואת “הטובות לקרב” (The Good Fight), הספין-אוף ל”האשה הטובה”.

רשת פוקס חידשה את סדרת האנימציה Bob’s Burgers, קומדיית-המשטרה “ברוקלין תשע-תשע” (Brooklyn Nine-Nine) בכיכובו של אנדי סמברג (Andy Samberg), דרמת הפשע “אימפריה” (Empire) וסדרת גיבורי העל “גותהאם” (Gotham).

מי שמובילה בסדרות גיבורי העל של DC היא, כמובן, The CW. כל סדרות הגיבורים שלה שרצות כרגע יחזרו לעוד עונה, שהן: “החץ” (Arrow), “הברק” (The Flash), “סופרגירל” (Supergirl) ו”אגדות המחר” (DC’s Legends of Tomorrow). בנוסף CW תחזיר את “המאה” (The 100), “אקסית מטורפת” (Crazy Ex-Girlfriend), “ג’יין הבתולה” (Jane the Virgin) ו”איי זומבי” (iZombie).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים