דיווח: אפל מתכוננת לקראת ייצור מסחרי של מכשירי הדגל iPhone 8 ו-iPhone 7S

קונספט למכשיר הדגל iPhone 8 עם מערכת ההפעלה iOS 11 (מקור: iDropNews.com) קונספט למכשיר הדגל iPhone 8 עם מערכת ההפעלה iOS 11 (מקור: iDropNews.com)

בחודשים האחרונים ליוו אותנו מספר בלתי מבוטל של הדלפות, שמועות, הערכות ודיווחים שונים שנשאו כולם עיניים אל דור הסמארטפונים הבא בפיתוחה וייצורה של אפל, הצפוי להציע 3 מכשירי אייפון שונים: iPhone 7S, iPhone 7S Plus ודגם פרימיום ייחודי שייקרא באחד מן השמות iPhone X, iPhone 8 או iPhone Edition, ויהווה למושא חגיגת העשור מאז הכרזת האייפון הראשון.

כעת, נראה כי הענקית מקופרטינו סיימה את עבודתה בבחינת אבות הטיפוס, כאשר הרכיבים השונים המיועדים כולם להגיע אל מתחת למכסה המנוע של שלושת מכשירי האייפון הבאים מאוחר יותר השנה, כבר החלו בימים אלו את ייצורם המסחרי. זו התמונה שעולה מתוך דיווח חדש של המגזין הטיוואני DigiTimes. בין הרכיבים המתחילים בשלב זה את ייצורם המסחרי לקראת השקת האייפונים החדשים, נמצא את מסכי ה-iPhone X שמיוצרים על ידי חטיבת המסכים של סמסונג.

הצצה לאחור

עוד עולה מתוך הדיווח כי בזמן שה-iPhone 8 יציע שינוי משמעותי בעיצוב בהשוואה לכל דורות האייפון הקודמים, ה-iPhone 7S ו-7S Plus יביאו עימם שינויים צנועים בכל הנוגע לעיצובם. השינוי המהותי ביותר יתבטא בכך שאפל תשאיר מאחור את האלומיניום שהגיע עם דגמי סדרת אייפון 7 ותחליף את זה בגב זכוכית, בזמן שמסגרת המכשירים תמשיך להגיע בייצור מתכת. גב הזכוכית לא יפסח גם על אייפון 8 ויגיע אל זה, על פי דיווחים קודמים, בשילוב מסגרת עשויה פלדת אל חלד.

iPhone 7S, iPhone 7S Plus ו-iPhone X (או iPhone 8) צפויים להפוך לרשמיים בחודש ספטמבר הקרוב. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים