מבחן ביצועים מאשר כי Galaxy Note 8 יגיע עם 6GB RAM

Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter) Samsung Galaxy Note8 (תמונה: Evan Blass / Twitter)

פחות מעשרה ימים מפרידים בינינו לבין הכרזתו הרשמית של מכשיר הדגל למחצית השנייה של 2017 מבית סמסונג, ה-Samsung Galaxy Note8, והדיווחים, ההדלפות והשמועות בעניינו מסרבים לעצור לרגע. הפעם, ולאחר שעיצובו המלא כבר נחשף במסגרת מספר הדלפות בשבועות האחרונים, חולף המכשיר במבחן הביצועים הפופולרי GeekBench, שם הוא מותיר אחריו מידע אודות מפרטו הטכני.

על פי הנחשף בפלטפורמת GeekBench, שם חלף ה-Galaxy Note 8 תחת שם הדגם SM-N950F, מכשיר הפרימיום יציע למשתמשיו בפעם הראשונה בסדרת הדגל של היצרנית, זיכרון RAM בסך כולל של 6 גיגה-בייט. נזכיר כי אף שחלק מדגמי ה-Galaxy S8 הגיעו עם זיכרון פעולה בנפח זהה, אלו היו בלעדיים עבור שווקים מסויימים במזרח אסיה ולא הופצו בהשקה גלובלית. עבור ה-Note 8 המצב צפוי להיות שונה, כאשר על פי הידוע לנו עד כה וכפי שעולה ממבחן הביצועים, יושק הנוט 8 בגרסה גלובלית המציעה 6GB RAM.

הצצה לאחור

עוד ניתן לראות כי ה-Galaxy Note8 בדגם שחלף דרך שרתי מבחן הביצועים, ניתן למצוא את מערכת השבבים Snapdragon 835, הכוללת 8 ליבות Kryo 280 בתדר מקסימלי בסך 2.45GHz ומאיץ גרפי מדגם Adreno 540. יש להדגיש כי שבב זה יגיע בחלק מצומצם מן השווקים, בראשם ארה”ב, בזמן שביתר השווקים נמצא את פלטפורמת העיבוד העצמאית מבית סמסונג Exynos 8895. שתי אלו, כזכור, הגיעו גם בשני דגמי סדרת Galaxy S8.

מלבד זאת, צפויה ספינת הדגל הבאה מבית סמסונג להציע למשתמשיה צג Infinity Display בגודל 6.3 אינץ’ בעל שוליים מצומצמים וקמורים, המשלב כפתורי ניווט וירטואליים וביניהם כפתור בית הרגיש לעוצמת הלחיצה. בגב הגלקסי נוט 8 נמצא, לראשונה עבור הענקית הדרום קוריאנית, מערך צילום כפול המשלב בין שני חיישנים ברזולוציית 12 מגה פיקסל, ולצידם פלאש LED, מד דופק וקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

מפרטו של ה-Galaxy Note8 כפי שנחשף דרך GeekBench
מפרטו של ה-Galaxy Note8 כפי שנחשף דרך GeekBench


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים