דיווח: אפל תכריז על סדרות ה-iPhone 7S ו-iPhone 8 ב-12 בספטמבר

אפל

הדור הבא של מכשירי האייפון, הכולל את מכשיר הפרימיום iPhone 8 בעל מסך נטול שוליים, כמו גם את צמד מכשירי הדגל iPhone 7S ו-iPhone 7S Plus, ייחשף לראשונה באירוע הכרזה שתערוך אפל ביום שלישי, ה-12 בספטמבר. כך על פי דיווח חדש שמצא את דרכו אל הרשת בשעות האחרונות.

על פי הדיווח, מפעילות הסלולר בארה”ב, השוק הראשון בו ככל הנראה יהפכו האייפונים החדשים זמינים לרכישה, כבר קיבלו עדכון בדבר מועד ההכרזה הצפוי לסדרות אייפון 8/X ואייפון 7S, זאת על מנת שיוכלו להתכונן ברמה האופרטיבית וברמה השיווקית לקראת ההשקה. אף על פי שבשלב זה טרם התקבלו עדויות נוספות המאשרות את הפרטים, מועד הכרזה זה נראה לגיטימי ביותר. כך או כך, ניתן להעריך כי בשבוע הקרוב תחל אפל במשלוח ההזמנה הרשמית לאירוע, אז נדע מהו תאריך ההכרזה הרשמי.

הצצה לאחור

כאמור, במהלך אירוע ההכרזה שתערוך אפל בחודש הבא צפויה זו להציג בראש ובראשונה את פאבלט הפרימיום ואחד מן המכשירים המצופים ביותר לשנה, iPhone 8, המוכר גם בשמות iPhone Edition ו-iPhone X. זה, על פי הידוע לנו עד כה, צפוי להביא עימו למשתמשים את השינוי המשמעותי והגדול ביותר שראה האייפון מאז השקתו ב-2007, בדמותם של מסך OLED נטול שוליים בגודל 5.8 אינץ’ המשלב כחלק אינטגרלי ממנו כפתור בית וירטואלי שיחליף את הכפתור הקפסטיבי מסדרת אייפון 7, מבנה יוקרתי עשוי זכוכית ופלדת אל חלד, יכולות זיהוי ביומטרי מתקדמות ומפרט עוצמתי ביותר.

במסגרת דיווח אחר שמוצא דרכו אלינו כעת גם הוא, נמסר כי iPhone 8 יציע למשתמשיו זיכרון אחסון ב-3 וריאציות שונות: 64, 256 או 512 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי. לשם השוואה, עם סדרת אייפון 7 מציעה אפל דגמים של 32, 128 או 256 גיגה-בייט.

כך עשוי להיראות אייפון 8 בצבע לבן (מקור: Martin Hajek)
כך עשוי להיראות אייפון 8 בצבע לבן (מקור: Martin Hajek)

מלבד דגם ה-iPhone 8 המסקרן, צפויה אפל להכריז גם על דגמי iPhone 7S ו-iPhone 7S Plus, כאשר אלו יהוו שדרוג צנוע לסדרת אייפון 7. מלבד שיפורים ושדרוגים מתחת למכסה המנוע, צפויים השניים להביא עימם קווי עיצוב מוכרים, אלא שאת מבנה המתכת המלא יחליף מבנה “סנדוויץ’ זכוכית” – שתי יריעות זכוכית יעטפו את המכשירים בחלקם הקדמי והאחורי בעודם מתמזגים אל מסגרת אלומיניום.

במהלך אירוע ההכרזה צפויה אפל להציג גם את הדור השלישי לשעון החכם בייצורה, Apple Watch Series 3, וזה צפוי להביא למשתמשיו תמיכה סלולרית ברשת הדור הרביעי (LTE) לצד מגוון שיפורים ושדרוגים שרובם אינם ברורים בשלב זה. ניתן להניח כי הענקית האמריקאית תבחר באירוע ההכרזה המדובר כמקום והזמן המתאימים ביותר לחשיפתם של מוצרים נוספים עליהם טרם זכינו לקבל מידע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים