הדלפה: מכשירי הגוגל פיקסל 2 ייחשפו ב-5 באוקטובר

תמונת הדמיה Google Pixel 2 XL (מקור: Android Police) תמונת הדמיה Google Pixel 2 XL (מקור: Android Police)

פרטים רבים נחשפו אודות זוג המכשירים החדשים של גוגל לסדרת הפיקסל, הם ה-Pixel 2 וה-Pixel 2 XL, אך בסוך השבוע האחרון הוסיף מדליף המובייל אוון בלאס (evleaks) לדבריםי כאשר חשף מתי צפויה גוגל להכריז על הדגמים החדשים בסדרה. על פי בלאס, גוגל תציג את דגמי הפיקסל מהדור השני בעוד מעט יותר מחודש, ביום חמישי, ה-5 באוקטובר.

לצד חשיפת מועד ההכרזה על דגמי הדור השני של מכשירי הפיקסל, חושף בלאס כי השניים יגיעו באופן מובנה עם פלטפורמת Snapdragon 836 מבית קוואלקום, זו עדיין לא זכתה להכרזה רשמית על ידי יצרנית השבבים האמריקאית, אך עשויה להיחשף כבר בתערוכת IFA הקרובה בהמשך השבוע. ה-Snapdragon 836 לא צפויה להציג שדרוג משמעותי על פני Snapdragon 835, כאשר בדומה ל-Snapdragon 821 לפניה, ככל הנראה תציג הפלטפורמה החדשה שדרוג קל במהירות ליבות העיבוד בלבד, ולא תשלב רכיבים חדשים כלל.

שני דגמי הפיקסל 2 יגיעו באופן מובנה עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 8.0 אוראו, אותה השיקה לאחרונה גוגל באופן רשמי, כאשר גם השנה יופרדו שני הדגמים בעיקר בהבדלים שיגיעו בצד המסך והסוללה. דגם ה-Pixel 2, אותו ככל הנראה תייצר חברת HTC, יציג מסך בגודל 5 אינץ’ בעל רזולוציית Full HD ומסגרת רגישה למגע שתיקרא Active Edge ותאפשר פונקציונליות נוספת עבור מסגרת המכשיר. דגם ה-Pixel 2 XL עשוי להגיע עם מסך גדול יותר, עד 6 אינץ’, ואף לשלב מבנה תצוגה חדש עם שוליים מצומצמים שישמרו על מידות קומפקטיות.

פרטים נוספים אודות זוג המכשירים שנחשפו בהדלפות קודמות ציינו את היעדר חריץ ה-3.5 מ”מ לחיבור אוזניות ושילוב זוג רמקולים שיספקו צליל יחדיו בסטריאו. המצלמה בזוג המכשירים צפויה לקבל את מירב הפוקוס מצידה של גוגל במכשיר זה, אם כי בשלב הנוכחי נראה כי לא נזכה לראות מערך צילום כפול בדגמי הפיקסל 2.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים