בליזארד הופכת את StarCraft 2 למשחק חינמי במתכונת Free-To-Play

במהלך כנס BlizzCon 2017 של חברת בליזארד, הודיעה החברה כי StarCraft II הופך להיות משחק חינמי. הפרק הראשון של המשחק, Wings of Liberty, יהיה ניתן להורדה בחינם לחלוטין החל מה-14 בנובמבר וייאפשר לשחקנים ליהנות גם מהקמפיין לשחקן יחיד, וגם – כמובן – מהמשחק מרובה המשתתפים באינטרנט. כדי להינות מהמשחק יש לפתוח חשבון חינמי ב-Battlenet של בליזארד.

StarCraft המקורי היה משחק אסטרטגיה בזמן-אמת (RTS) משמעותי שיצא ב-1998. המשחק המקורי הפך לאחד מעמודי התווך הראשונים של תחום ה-eSports, זמן רב לפני שקראו לו כך. בזמן האחרון בליזארד החזירה את StarCraft המקורי לתודעה בעזרת גרסה מחודשת, וגם הפכה את הגרסה הקלאסית לחינמית. השחקנים של הגרסה המחודשת של הגרסה החינמית יכולים לשחק אלו עם אלו.

הצצה לאחור

StarCraft II הוא המשכו של StarCraft. הפרק הראשון, Wings of Liberty, יצא ב-2010. הסיפור של Wings of Liberty מתרחש ארבע שנים לאחר Brood War (ההרחבה של StarCraft הראשון), ובמהלכו הגיבור ג’ים ריינור מנהל מעין קבוצת לוחמים שכירים, לוקח על עצמו משימות שונות, ומגייס כסף לבניית כוחותיו. בשונה ממשחקיה הקודמים של בליזארד, Wings of Liberty היה בעל אופי פחות לינארי, ואיפשר לשחקנים לבחור את המשימות בסדר משתנה (אך התוצאה הסופית נותרה על כנה).

בליזארד דאגה גם לשחקנים הוותיקים שכבר רכשו את Wings of Liberty במיטב כספם. אם רכשתם את המשחק לפני שהפך לחינמי, תקבלו כעת את החלק השני, Heart of the Swarm, בחינם. על החלק השלישי, Legacy of the Void, עדיין תצטרכו לשלם, כמו על חבילות הקולות החדשים או על מפקדים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים