הכירו את Europa: השכפול הסיני של PUBG

הצלחתו של המשחק PlayerUnknown’s Battlegrounds, או בקצרה PUBG, הצליחה להעיר מפתחי משחקים נוספים שהחלו לפתח גרסאות משלהם לנוסחת ה-Battle Royale. אחרי ש-Epic השיקה את Fortnite Battle Royale החינמי, מנסה כעת Tencent הסינית את מזלה עם שכפול סיני ל-PUBG, שייקרא Europa.

הצצה לאחור

Tencent החלה להפיץ טריילר למשחק, המראה את הנופים השונים, כלי הרכב, ומגוון קטעי אקשן מהמשחק. נראה כי מדובר בגרסה מעט יותר מהירה וקצבית של PUBG, הכוללת כלי רכב חדשים, כמו משאיות משוריינות או סירות חמושות בכלי נשק.

Tencent מוסיפה ב-Europa טוויסט משלה עם קירות שניתן להרוס ומלכודות שניתן להפעיל בסביבה. בקטע אחד, נראה שחקן מפיל ערימת צינורות גדולים על שחקן אחר. הגיימרים יוכלו לשים סוף ל”קמפרים” (שחקנים המתחבאים בפינה אחת למשך זמן רב), על ידי האפשרות לפגוע במבנה המשמש להם למחסה. בחלק אחר בסרטון נראה שחקן יורה במנורה במחסן כלשהו, ובכך מחשיך את האיזור.

מבחינה גרפית, ניכר הבדל בין Europa של Tencent ל-PUBG, אשר רץ על מנוע Unreal המתקדם. עם זאת, נראה כי המשחק של Tencent במצב מתקדם מאוד. סביר להניח שהחברה תחשוף פרטים נוספים עוד השנה, ואולי אף תתחיל בבדיקות נרחבות של המשחק. למעשה, זהו לא התחליף היחיד של Tencent ל-PUBG – החברה עובדת כבר על גרסת מובייל למשחק.

בהתחשב בכך ש-Tencent מחזיקה בנתח מ-Epic ומ-Bluehole (המפתחת של PUBG), עצם העובדה כי החברה מפתחת שכפולים שיכולים לנגוס ברווחי המשחק יכולה להיראות תמוהה. עם זאת, בסין נשמעו קולות נגד המשחק, שעומד בסכנת חרם מצד השלטון. יש לזכור כי לממשל הסיני הסמכות לצנזר כל משחק כראות עיניהם. כנראה ש-Tencent מנסה לכסות את עצמה מכל הכיוונים, כך שבמקרה ו-PUBG יצונזר בסין, החברה תהיה מוכנה עם תחליף.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים