דיווח: סורק הקשתית ב-Galaxy S9 יציע ביצועים טובים מאלו של הגלקסי S8

Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) תצוגה הפועלת תמיד ב-Samsung Galaxy S8 Plus (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עם דורות מכשיריה האחרונים מקפידה יצרנית המובייל הדרום קוריאנית, סמסונג, להציע מספר אפשרויות זיהוי ביומטרי: סורק טביעות אצבע וסורק קשתית (Iris Scanner). בזמן שהאופציה הראשונה מבין השתיים הייתה למהירה באופן יחסי, טכנולוגיית זיהוי הקשתית הביומטרית שהגיעה עם מכשירי הדגל Galaxy S8/Note 8 לא הציגה את הביצועים הטובים ביותר. ואילו כעת, נראה כי החברה לא מתכננת להשאיר את הדברים כפי שהם ועומלת בימים אלו על מקצה שיפורים לסורק הקשתית שיגיע עם דור מכשירי הדגל הבא בניצוחה, סדרת Samsung Galaxy S9, כך לטענת דיווח חדש שפורסם אמש (ב’, 11.12).

על פי פרטי הדיווח, שמגיע מהמגזין הקוריאני The Korea Herald, סמסונג פועלת בימים אלו לצורך שיפור יכולת זיהוי עיני המשתמש דרך סורק הקשתית בגלקסי S9. את השיפור מתכננת החברה להשיג, בין היתר, באמצעות שילובו של חיישן צילום ברזולוצייה גבוהה יותר (3 מגה פיקסל בהשוואה ל-2MP ב-Galaxy S8/Note 8) ועדשה מתקדמת יותר.

הצצה לאחור

באמצעות החיישן החדש, כך נמסר, יוכלו ה-Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus לסרוק ולזהות את קשתית העין של המשתמש גם בתנאי תאורה לקויים (בסביבות חשוכות/מוארות מדי) וגם כאשר יענוד המשתמש משקפיים. עם השינויים והשיפורים החדשים, שיתבטאו גם בשדרוגים ברמת התוכנה, תשפר סמסונג את זמן התגובה והסריקה של סורק הקשתית בהשוואה לדור הנוכחי הזמין בשוק.

מלבד האמור מעלה, מציין הדיווח כי סמסונג מתכננת לשלב במכשירי שוק הביניים הבאים שלה את סורק הקשתית, זאת כחלק מכוונותיה להרחיב את התמיכה בסורק קשתית ביומטרי בביצוע פעולות בנקאיות שונות. מכשירי שוק הביניים הראשונים שיביאו עימם תמיכה בפיצ’ר זה יוכרזו בסוף השנה הבאה או בתחילת 2019.

את ה-Samsung Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus צפויה סמסונג להציג בין החודשים ינואר למרץ בשנה הבאה, ייתכן כחלק מהתערוכות CES 2018/MWC 2018. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים