תזכורת: הזדמנות אחרונה לשדרג בחינם לווינדוס 10 לפני 2018

Windows 10

מיקרוסופט השיקה את מערכת ההפעלה ווינדוס 10 בשנת 2015 עם אפשרות לשדרוג חינם ממערכת ווינדוס 7 או 8/8.1 ל-10 ורק השנה היא קיבלה 2 עדכונים גדולים: Creators Update באפריל ו- Fall Creators Update באוקטובר.

בעוד שהאפשרות השדרוג החינמית של ווינדוס 10 הסתיימה “רשמית” ב-29 ביולי 2017, חברת מיקרוסופט איפשרה עדיין לשדרג בחינם את מערכת ההפעלה בחינם באמצעות כלי הנועד ל”משתמשים בטכנולוגיות מסייעות”, כשהיא אינה מגדירה טכנולוגיה מסייעת כלשהי או בודקת בפועל אם המשתמש אכן משתמש בהן. עבור אותם משתמשים האריכה החברה את אפשרות השדרוג עד ה-31 בדצמבר 2017, או במילים אחרות עד יום ראשון הקרוב.

כיצד לעדכן?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לשדרג את מערכת ההפעלה לווינדוס 10:

  • הורידו את קובץ השדרוג Windows10Upgrade24074.exe על ידי לחיצה על כפתור “שדרג עכשיו” בעמוד השדרוג של ווינדוס 10 למשתמשים בטכנולוגיות מסייעות (לינק).
הורדת קובץ השדרוג לחלונות 10
הורדת קובץ השדרוג לחלונות 10
  • יש לאשר את תנאי הרישיון של ווינדוס 10 אחרי ההורדה וההפעלה של קובץ השדרוג מה שיתחיל את תהליך העדכון.
אישור הסכם שימוש חלונות 10
אישור הסכם שימוש חלונות 10
  • התוכנה תבדוק אם המחשב מתאים לעדכון מבחינת מעבד, זיכרון ושטח אחסון פנוי בשביל קבצי העדכון.
בדיקת תאימות לחלונות 10
בדיקת תאימות לחלונות 10
  • במידה והמחשב מתאים היא תתחיל להוריד את קבצי העדכון.
התחלת הורדה של קבצי העדכון לחלונות 10
התחלת הורדה של קבצי העדכון לחלונות 10

בסיום ההורדה צריך פשוט להמשיך לעקוב אחרי ההוראות על המסך על מנת לבצע את השדרוג בפועל. במידת הצורך ניתן לבטל את השדרוג ולשנמך בחזרה לגרסה קודמת ברוב המקרים עד חודש לאחר השדרוג.

חשוב לזכור! למרות שקבצים לא אמורים להימחק במהלך השדרוג, מומלץ לגבות מידע חשוב בכל מקרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים