מנכ”ל וואן פלוס מאשר: OnePlus 6 יוכרז עד לחודש יוני, יגיע עם Snapdragon 845

OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) OnePlus 5T (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

יצרנית הסמארטפונים הסינית, וואן פלוס, מתכננת להכריז על מכשיר הדגל הבא מבית ייצורה, שככל הנראה ייקרא בשם OnePlus 6, עד לסוף הרבעון השני של השנה, שייגמר ב-30 ביוני 2018. כך מוסר מנכ”ל החברה, פיט לאו, במסגרת ראיון לאתר CNET.

בדבריו לא מאשר או שולל מנכ”ל החברה כי הסמארטפון הבא יקרא בשם OnePlus 6, אך אם לבחון את אסטרטגיית המיתוג שלהם עד כה – זה אכן צפוי להיות שמו של המכשיר. מלבד אישור לטווח התאריכים עבור הכרזת הוואן פלוס 6, חושף לאו כי סמארטפון זה יציע למשתמשיו את מערכת השבבים המתקדמת Snapdragon 845 מבית קוואלקום באומרו כי “אין לנו [לחברה] אופציה אחרת“.

אף על פי שאנו במרחק של כחצי שנה מהצגתו של הסמארטפון הבא של החברה, ב-CNET לא היססו לנסות ולקבל פרטים גם לגבי מכשיר הדגל השני מבית וואן פלוס לשנת 2018. בתגובה לשאלה זו, שעסקה בתוכניותיה של החברה להשיק למעלה מסמארטפון אחד ב-2018, מסר לאו כי הוא לא בטוח במאת האחוזים אם אכן תשיק החברה סמארטפון נוסף במהלך השנה הקלנדרית הנוכחית.

נזכיר כי בשנתיים האחרונות מקפידה היצרנית להשיק לכל אחד ממכשירי הדגל שלה גרסה מתקדמת יותר כחצי שנה לאחר הצגתו – OnePlus 3T ו-OnePlus 5T שהושקו כגרסה מתקדמת לדגמי וואן פלוס 3 ו-5 במהלך 2016 ו-2017, בהתאמה. בהתאם לכך, בהחלט אפשרי כי דגם הוואן פלוס 6 יזכה לגרסה מעודכנת שתקרא OnePlus 6T.

ומה דעתכם בנושא – האם הייתם רוצים לראות 2 מכשירי דגל מבית וואן פלוס עבור שנת 2018? שתפו אותנו בתגובות!


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים