הדלפה חדשה מציגה: אלו הם הסמארטפונים שיגיעו עם פלטפורמת העיבוד Snapdragon 845

פלטפורמת Snapdragon 845 (תמונה באדיבות קוואלקום) פלטפורמת Snapdragon 845 (תמונה באדיבות קוואלקום)

לפני פחות מחודש, באיחור קל בהשוואה לשנים עברו ובשיאה של הסערה הסובבת את תעשיית השבבים בחודשים האחרונים, הציגה ענקית השבבים האמריקאית, קוואלקום, את פלטפורמת העיבוד שתוביל את שוק הסמארטפונים במהלך השנה הקלנדרית הבאה, זו כמובן ה-Snapdragon 845. בזמן ששיאומי הייתה היצרנית היחידה שאישרה כי מכשיר הדגל הבא שלה, Mi7, יגיע כשבליבו פועם שבב זה, הדלפה חדשה שצצה ברשת מתיימרת לחשוף את כל המכשירים שיוכרזו ב-2018 עם Snapdragon 845.

על פי ההדלפה, יחלו את השנה עם מערכת השבבים החדשה מכשירי הדגל Galaxy S9 ו-Galaxy S9 Plus בייצור סמסונג וצמד מכשירי הדגל של מתחרתה מהמולדת, LG, הם ה-LG G7 ו-G7 Plus – ארבעת המכשירים צפויים להפוך לרשמיים כולם במהלך חודש פברואר הקרוב, ככל הנראה כחלק מן האירועים המקדימים לתערוכת MWC 2018.

ממשיכים את השנה הם ה-Xiaomi Mi7 ו-HTC U12, שיוכרזו במהלך חודש אפריל ומאי הקרובים. מיד לאחר מכן, חודש יוני יהיה לעמוס במיוחד כאשר במהלכו יוכרזו או יושקו מכשירי הדגל OnePlus 6, ZTE Nubia Z18 ו-Xperia XZ Pro-A. יש לציין כי מסוני אנו מצפים לראות מכשיר דגל כבר בחודש פברואר הקרוב, אך ייתכן כי זה יוצג במהלך תערוכת MWC 2018 בפברואר, אך יושק רק מספר חודשים לאחר מכן.

מאוחר יותר ב-2018, במהלך חודש ספטמבר, יוצגו שלושת מכשירי הדגל למחצית השנייה של השנה מבית סמסונג, LG ושיאומי, הם כמובן ה-Galaxy Note 9, LG V40 ו-Mi Mix 3, בהתאמה. חודש אוקטובר יהיה לא פחות עמוס ובו נמצא את סדרת Google Pixel 3 ו-Pixel 3 XL, HTC U12 Plus ו-Sony Xperia XZ2. את סוף השנה יסגרו סמסונג, וואן פלוס ומוטורולה עם ההכרזה, לכאורה, על OnePlus 6T, Moto Z 2019 ומכשיר הצדפה Samsung W2019.

ישנם מספר אלמנטים בהדלפה שאינם עומדים בקו אחד עם הידוע לנו עד כה – כמו נושא ההכרזה על דגם ה-Xperia XZ2 רק לקראת סוף 2018, אף על פי שהדיווחים הקודמים מעידים כי הכרזתו תתרחש כבר בתחילת השנה. בהתאם לכך, יש להתייחס לדברים בזהירות הנדרשת ולהמתין לעדויות נוספות, אף על פי שרבים מהזמינים, המכשירים והשבב שמניע אותם די מובנים מאליו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים