הדלפה חדשה מתיימרת להציג את LG G7 עם 2 מצלמות קדמיות

LG G7 כפי שדלף לרשת LG G7 כפי שדלף לרשת

במהלך השבועות האחרונים זכינו לראות מגוון נרחב של ידיעות ברחבי הרשת המתייחסות לתוכניותיה העתידיות של חטיבת המובייל לבית חברת LG אלקטרוניקס. למרות ריבוי הדיווחים בנושא, שחלק מהם אף הגיע מפיהם של בכירים בחברה, לא מצאו דרכם אלינו פרטים רבים המתייחסים ליכולותיו ועיצובו של סמארטפון הדגל הבא מבית LG.

וכעת, הדלפה חדשה שמגיעה דרך אתר Tiger Mobiles, מתיימרת לספק לנו הצצה ראשונה לקווי העיצוב של מכשיר הדגל LG G7. על פי התמונה שחושף האתר, ומתיימרת להציג את ה-G7, ניתן לראות כי המכשיר יביא עימו פאנל תצוגה בעל שוליים הדקים אף יותר משראינו ב-G6 ובדגם ה-LG V30. האלמנט המעניין ביותר בתמונה המודלפת הוא מערך הצילום הקדמי של המכשיר, שנראה כי כולל שני חיישני צילום נפרדים. מימינם תשולב אפרכסת השיחות.

עוד ניתן לראות על פי התמונה כי יריעת הזכוכית שתעטוף את חלקו הקדמי של ה-G7 תתמזג אל מסגרת אלומיניום, שתכיל צמד כפתורים לוויסות עוצמת השמע בצידה השמאלי. כפתור הנעילה והכיבוי, שאינו ממוקם על מסגרת המכשיר, צפוי להגיע בגבו – זאת כפי שנוהגת החברה לבצע עם מכשיריה מאז השיקה את ה-LG G2 לפני מספר שנים.

על פי דיווחים וידיעות קודמות בנושא אנו צפויים למצוא מתחת למכסה המנוע של ה-LG G7 את מערכת השבבים Snapdragon 845 בשילוב עם 6GB RAM, זיכרון אחסון בנפח התחלתי של 64 גיגה-בייט עם אפשרות להרחבה, תמיכה בטכנולוגיית הטעינה המהירה Quick Charge 4.0 ומערך צילום כפול שיוטמע בגבו. על ה-G7 תכריז LG ככל הנראה בחודש מרץ הקרוב, כאשר השקתו הראשונה תתרחש בקוריאה הדרומית ולקראת סוף חודש אפריל הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים