קיבולת הסוללות של דגמי Samsung Galaxy S9 ו-S9 Plus נחשפת

שבב Exynos 9810 (תמונה: סמסונג) תמונה: Samsung

סדרת מכשירי הדגל הבאה של סמסונג נמצאת במרחק של מעט יותר מחודש לפני חשיפתה הרשמית באירוע אותו צפויה החברה לערוך בתערוכת MWC בברצלונה בסוף פברואר, אך כבר כעת אנו כבר יודעים לא מעט אודותיו. מידע חדש המגיע מטעם רשות התקשורת בברזיל (ANATEL) מציג בפנינו את קיבולת הסוללות של דגמי ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus, אך לצערנו אין שינוי בתחום זה מצידה של סמסונג.

על פי המסמכים שפורסמו על ידי רשות התקשורת בברזיל, דגמי סדרת הגלקסי אס 9 ימשיכו להציג את קיבולת הסוללה בה השתמשה סמסונג עבור סדרת הדגל גלקסי אס 8 בשנה שעברה. כך, דגם ה-Galaxy S9 יגיע עם סוללת 3,000mAh בעוד דגם ה-Galaxy S9 Plus יגיע עם סוללת 3,500mAh.

אף שהמידע החדש מעיד על כך שלא נראה עדכון מעלה בקיבולת הסוללות של דגמי ה-S9, הרי ששיפור בחיי הסוללה עשוי להגיע דרך עדכונים במקומות אחרים. פלטפורמות העיבוד החדשות Exynos 9810 ו-Snapdragon 845 שישולבו בסמארטפונים של סמסונג השנה עברו לתהליך הייצור של החברה בטכנולוגיית FinFET 10nm מהדור השני, אשר על פי הצהרותיה של סמסונג יספק חיסכון של עד 15% בצריכת הסוללה בהשוואה לדגם הקודם.

פלטפורמת ה-Exynos החדשה של סמסונג, שתגיע לדגמי ה-Galaxy S9 שיימכרו בישראל, משלבת לראשונה מעבד בעל 4 ליבות חסכוניות מדגם Cortex-A55 של חברת ARM, התופסות את מקומן של ליבות Cortex-A53 הוותיקות. הליבות החדשות יהיו במוקד כאשר מדובר בחיסכון בצריכת חשמל בשבב החדש של סמסונג.

אם לא תשנה החברה את תכניותיה, אנו צפויים לראות את שני דגמי ה-S9 החדשים מופיעים לראשונה בתערוכת MWC הקרובה, באירוע Unpacked אותו אנו מצפים כי החברה תערוך ביום ראשון, ה-25 בפברואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים