מייזו שולחת הזמנות לאירוע הכרזה שתערוך ב-6 במרץ, תציג את Meizu E3

הזמנה לקראת אירוע ההכרזה על ה-Meizu E3

חברת הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הסינית, מייזו, החלה במשלוח הזמנות לקראת אירוע הכרזה שתקיים בעוד קצת פחות מחודש, בתאריך ה-6 במרץ, יום שלישי, ובמרכזו תציג סמארטפון חדש הפונה לשוק הבינוני-נמוך בשם Meizu E3. יש לציין כי ההזמנות הגיעו למדיה הסינית ועלו לרשת דרך אתר IT Home, ולא הגיעו אלינו ישירות דרך מייזו.

על פי העולה מתוך הזמנת מייזו לקראת אירוע ההכרזה, נראה כי הסמארטפון החדש מבית ייצורה יגיע בשתי תצורות – E3G ו-E3P, כאשר כל אחת מהן צפויה להתמקד בפיצ’ר אחר. הגרסה הראשונה תתמקד ביכולות גיימינג מתקדמות (Meizu E3 Gaming) ואילו הנותרת תתמקד ביכולות צילום מתקדמות (Meizu E3 Photography). בשלב הנוכחי לא ברורים ההבדלים בין שתי הגרסאות.

מתוך פרסום של אתר משרד התקשורת הסיני, TENAA, אנו לומדים כי Meizu E3 יביא עימו פאנל תצוגה בגודל 5.99 אינץ’ וברזולוציית Full HD Plus ביחס 18:9 עם שוליים צנועים למדי, כאשר נוכח צמצום השוליים ישולב קורא טביעות האצבע בדופן המכשיר מימין, בסמוך לכפתור הנעילה והכיבוי. בגב הסמארטפון הבא של מייזו אנו צפויים למצוא, כפי שניתן לראות בתמונות המצורפות מטה, מערך צילום כפול בעל שני חיישני צילום ברזולוציה של 20 ו-12 מגה-פיקסל, בהתאמה, כאשר מצלמת הסלפי בקדמת המכשיר תשלב חיישן 8 מגה-פיקסל.

Meizu E3 (תמונות: TENAA)
Meizu E3 (תמונות: TENAA)

גוף המכשיר צפוי להיות עשוי מתכת באופן מלא, בעודו מתעגל מגבו אל חלקו הקדמי של ה-Meizu E3, שם הוא יפגוש בזכוכית 2.5D העוטפת את מסך המכשיר. במשרד התקשורת הסיני לא חושפים פרטים אודות המעבד שישולב במכשיר, אך זה עשוי להיות ה-Helio P70 מבית מדיה-טק, אשר יציע 8 ליבות, ארבע מהן יהיו מסוג Cortex-A73 שיפעלו במהירות שעון מירבית של 2.5Ghz וארבע הנותרות יהיו מסוג Cortex-A53 ויפעלו במהירות שעון שתגיע עד 2Ghz. לצד המעבד נמצא מאיץ גרפי מסוג Mali-G72 בעל 4 ליבות שיפעל במהירות שעון של 800MHz.

בצד זיכרון הפעולה (RAM) צפוי המכשיר להגיע עם 4 או 6 גיגה-בייט, כאשר נפחי האחסון בו עשויים לנוע בין 32 ועד 128 גיגה-בייט יחד עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס מסוג microSD. הסוללה שתגיע עם ה-Meizu E3 צפויה להציג קיבולת של 3,300mAh ומערכת ההפעלה תהיה אנדרואיד בגרסה 7.1 עם ממשק המשתמש המותאם של מייזו, Flyme 6.

על הדור הקודם בסדרה, Meizu E2, הכריזה היצרנית הסינית במהלך חודש אפריל של השנה שעברה, כך שהכרזה במרץ 2018 בהחלט לגיטימית. בשלב זה לא ברור האם המכשיר יעשה דרכו לשווקים מחוץ לסין או שמא ישאר זה בגבולותיה בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים