בליזארד מוציאה עדכון ל-Warcraft 3 על רקע שמועות לגרסת HD

בשורה משמחת לחובבי Warcraft 3: משחק האסטרטגיה הנוסטלגי מקבל טלאי (Patch) חדש ומשמעותי, שש-עשרה שנים לאחר יציאת המשחק. הטלאי החדש מתקן כמה בעיות איזון בין הגיבורים במשחק, מוסיף תמיכה בחדרי משחקים של עד 24 שחקנים (לובי), ותמיכה במסכים רחבים. את ההכרזה על השינויים והטלאי החדש ביצעה בליזארד בפורום Battle.net.

בליזארד לא עצרה רק בעדכון למשחק הישן, אלא הכריזה גם על תחרות חדשה, בהזמנה בלבד, של כמה מהשחקנים המובילים בעולם. אירועים שונים במסגרת התחרות ישודרו ב-Twitch בערוץ Back2Warcraft החל מה-27 לחודש. השחקנים יגיעו למשרדי בליזארד בקליפורניה, וביניהם כמה שמות בולטים מבין שחקני העבר המוכרים ביותר של Warcraft, כמו Grubby, Lyn ו-ReMinD (כינויי השחקנים).

תשומת הלב המחודשת של בליזארד למשחק Warcraft הישן גרם לפרץ של שמועות בין הגיימרים, ובפרט נפוצה שמועה אודות גרסה מחודשת של המשחק. Warcraft 3 נחשב בין המשחקים המוצלחים ביותר של בליזארד, ששילב אסטרטגיה מלוטשת עם גיבורים וסיפור מרתק. בין היתר, Warcraft 3 היה כר היצירה של מפה בשם DOTA, שייסדה ז’אנר שלם (MOBA) בפני עצמה.

השחקנים מקווים לראות גרסת HD של Warcraft 3. שמועות אלו אינן חסרות ביסוס: משחק אסטרטגיה אחר של החברה, Starcraft הראשון, זכה לעדנה מחודשת עם גרסת HD משופרת שהושקה ב-2017, והגרסה המקורית (לא HD) שהופצה בחינם מאז. כעת נראה כי אחרי השדרוגים ל-StarCraft בליזארד עוברת לתת מעט תשומת לב גם ל-Warcraft. האם גם יגיע תורם של הויקינגים האבודים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים