הודלף: HTC U12 יגיע עם מסך בגודל 6 אינץ’ ו-2 מצלמות בגבו

שלט HTC צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בזמן שסמסונג ומספר יצרניות נוספות כבר הספיקו לחשוף את מכשירי הדגל הראשונים שלהן לשנת 2018, יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית, HTC, טרם חשפה את סמארטפון הדגל הבא שלה. זה, שצפוי להיקרא בשם HTC U12, יהפוך לרשמי מאוחר יותר השנה במועד הנע סביב אפריל-מאי. אך עד אז, שתי הדלפות חדשות שמצאו דרכן אלינו ביממה האחרונה מתיימרות לחשוף את מפרטו הטכני המלא.

על פי ההדלפות החדשות, ה-U12 יביא עימו פאנל תצוגה רחב ביחס 18:9 ובגודל 6 אינץ’, כשזה יהיה מסוג Super LCD ויגיע ברזולוציית Quad HD Plus. מתחת למכסה המנוע אנו צפויים למצוא את מערכת השבבים העוצמתית Snapdragon 845, בשילוב מערך זיכרון מתקדם הכולל עד 6GB RAM ורכיב זיכרון אחסון פנימי בנפח של 128 או 256 גיגה-בייט (ניתן להרחבה באמצעות כרטיס MicroSD).

בגבו ישלב ה-HTC U12 מערך צילום כפול, שכולל שני חיישנים מתוצרת סוני ברזולוציית 12 ו-16 מגה פיקסל, כאשר בחלקו הקדמי נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל. בכל הנוגע לסוללה שתניע את המכשיר, תגיע זו בקיבולת של 3,420mAh או 3,980mAh, ומערכת ההפעלה שתרוץ לצידה תהא אנדרואיד 8.0 אוראו עם תמיכה ב-Project Treble בשילוב גרסה חדשה לממשק המשתמש העצמאי של HTC, הוא Sense 10.

בכל הנוגע לעיצובו, סביר כי היצרנית הטיוואנית תמשיך באותו קו עיצובי שהציגה בשנה שעברה, וה-U12 יהיה עשוי מבנה סנדוויץ’ זכוכית יוקרתי, המשלב בין 2 יריעות זכוכית למסגרת אלומיניום המאגדת ביניהם. השקתו תתרחש, ככל הנראה, עד לחודש מאי הקרוב עם חשיפה ראשונית באפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים