דיווח: נוקיה תכריז השנה על מכשירי הדגל Nokia 9 ו-Nokia 8 Pro

שלט נוקיה צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

יותר משנה שאנו שומעים בדיווחים, שמועות והדלפות שונות ברחבי הרשת אודות עבודתה של יצרנית הסלולר והטכנולוגיה הפינית, HMD Global, על מכשיר פרימיום למותג נוקיה הפונה לשוק הגבוה ומכונה בשם Nokia 9. כעת, מגיע דיווח חדש לרשת שמאשר: המכשיר המתקדם נמצא בדרכו אלינו ויוכרז לפני סוף השנה הנוכחית.

על פי פרטי הדיווח הטרי, שמגיעים אלינו דרך אתר Nokia Power User, חברת HMD, יחד עם נוקיה, מתכננות להציג במהלך השנה הנוכחית את ה-Nokia 9 2018, כאשר גרסת 2017 למעשה הוצגה רשמית תחת שם הדגם Nokia 8 Sirocco בתערוכת MWC האחרונה. הנוקיה 9 לשנת 2018, כך נמסר, יביא עימו מפרט מתקדם ביותר הכולל מצלמה “מהטובות בקטגוריה”, יחד עם פיצ’רים מתקדמים כדוגמת קורא טביעות אצבע המוטמע מתחת למסך.

מערכת השבבים שיציע המכשיר תהא Snapdragon 845, שתציע שיפור על פני ה-Snapdragon 835 שמגיעה עם ה-Nokia 8 Sirocco.

Nokia 8 Sirocco
Nokia 8 Sirocco

מלבד ה-Nokia 9 2018, מעיד הדיווח על כך שנוקיה תציג בחודש אוגוסט של השנה סמארטפון דגל נוסף שיכונה בשם Nokia 8 Pro. דגם זה יביא עימו מפרט עוצמתי גם כן, כאשר שבב העיבוד שינצח עליו יהיה ה-Snapdragon 845 וגם דגם זה יציע יכולות צילום מתקדמות במיוחד.

בתערוכת הסלולר שהתקיימה לפני פחות משבועיים, הציגה נוקיה שלושה סמארטפונים חדשים: ה-Nokia 8 Sirocco כגרסה משופרת למכשיר הדגל, Nokia 7 Plus כמכשיר פרימיום לשוק הביניים בעל מסך רחב ביחס 18:9 וכן סמארטפון ה-Nokia 1 הפונה לשוק הנמוך.

הכרזת ה-Nokia 9, על פי הדיווח, עשויה להתרחש במהלך חודש ספטמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים