הערכות: סמסונג לא תשלב קורא טביעות אצבע מתחת למסך מכשיר הדגל Galaxy Note 9

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

במהלך השנים האחרונות דנו דיווחים והדלפות מסוגים שונים בדבר כוונותיה של יצרנית הסלולר והסמארטפונים הגדולה ביותר בעולם, סמסונג אלקטרוניקס, לשלב במכשירי הדגל שלה קורא טביעות אצבע המוטמע מתחת לפאנל התצוגה. למעשה, חלק ניכר מן אותם דיווחים העריך כי היצרנית תבצע מהלך זה כבר בהשקת דגמי ה-Galaxy S8, אך הדבר כמובן מעולם לא קרה עד היום, גם לא עם דגמי הגלקסי S9 שהושקו לאחרונה בישראל.

וכעת מגיח אנליסט המובייל הפופולרי, מינג-צ’י קאו, ושופך אור לא כל-כך חיובי בנושא. על פי האנליסט, סמסונג ככל הנראה תוותר על תוכניותיה לשלב קורא טביעות אצבע מתחת למסך ה-Galaxy Note 9.

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

הסיבה לכך, מוסר קאו, טמונה בקשיים טכנולוגיים בדגמי אב הטיפוס של מכשיריה בהם שולבה טכנולוגיה זו. לטענת האנליסט, בין הקשיים שגרמו לסמסונג לוותר על שילוב הטכנולוגיה במכשיר הדגל הבא שלה ניתן למצוא בעייתיות בעת שילובם של מגני מסך, שפוגמים בפעילות קורא טביעות האצבע שמוטמע מתחת למסך. נציין כי קאו מסר בעבר (במספר הזדמנויות) כי סמסונג אמנם לא תשלב קורא טביעות אצבע מסוג זה בסדרת Galaxy S9, אך דגם ה-Note 9 כן ישלב זאת.

בזמן שסמסונג צפויה לוותר על שילובו של פיצ’ר זה, יצרנית הטכנולוגיה והסמארטפונים הסינית, Vivo, כבר הכריזה באופן רשמי על מכשיר הדגל Vivo X20 Plus UD – הכולל חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת אצבע, שמשולב מתחת למסך. דגם זה זמין לרכישה כבר בשלב זה בשוק הסיני.

את ה-Galaxy Note 9 צפויה סמסונג לחשוף עד לסוף הרבעון השלישי של השנה (יולי-ספטמבר). 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים