שובר קופות: הפנתר השחור שובר את מחסום מיליארד הדולר במכירות

הפנתר השחור (תמונה באדיבות פורום פילם) הפנתר השחור (תמונה באדיבות פורום פילם)

אין גבול לעושר של ווקאנדה, הארץ הקסומה והסודית בלב אפריקה – “הפנתר השחור” (Black Panther), הסרט האחרון ביקום הקולנועי של מארוול (Marvel), מכר מעל מיליארד דולר בכרטיסים בשוק העולמי. זה הופך אותו לסרט ה-33 שחוצה את רף המיליארד בהיסטוריה, הסרט ה-16 של דיסני, והסרט החמישי של מארוול בסך הכל.

לפניו עשו זאת “הנוקמים”, “הנוקמים: עידן אולטרון”, “קפטן אמריקה: מלחמת אזרחים” ו”איירון מן 3″. זה גם אומר, בין אם בצירוף מקרים ובין אם לא, שכל סרט בו הופיע הפנתר עד עכשיו היה סרט מיליארד. זהו גם הסרט היחידי שאינו סרט אנסמבל, מלבד “איירון מן 3”, שהגיע למספר הזה.

נכון לכתיבת שורות אלה “הפנתר השחור” מכר 562 מיליון דולר בארצות הברית, ו-516 מיליון נוספים בשאר העולם. זה הופך אותו לסרט השביעי הנמכר ביותר בכל הזמנים באמריקה, והיד עוד נטויה. הוא גם סרט הקומיקס המוכר ביותר בארצות הברית אחרי “הנוקמים”.

כרגע “הפנתר השחור” הוא גם הסרט המכניס ביותר לשנת 2018, הן בארה”ב והן בעולם כולו. זה אמנם לא מפתיע, בהתחשב בכך שהוא הסרט הגדול ביותר שיצא השנה בינתיים, ואנחנו עוד בתחילתה, אבל הפער בינו לבין הסרטים שמאחוריו אסטרונומי, בעקבות הביצועים החלשים במיוחד של הסרטים השלישיים בסדרות “הרץ במבוך” ו”חמישים גוונים”.

המתחרה הגדול הבא שלו הולך להיות “הנוקמים: מלחמת האינסוף” שצפוי לצאת בסוף אפריל הקרוב. תחושת הבטן אומרת ש”הנוקמים” השלישי יעקוף את “הפנתר”. תחושת הבטן גם אומרת שמארוול ודיסני מרוצות מאוד להיות המתחרות הרציניות היחידות של עצמן באופק של השנה הקלנדרית הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים