טיזר ראשון לסרט החדש של הטורף

אולפני פוקס המאה ה-20 (20th Century Fox) שחררו טיזר טריילר ראשון לסרט “הטורף” (The Predator), ספק-רימייק-ספק-המשך לסרט הפעולה המצליח מ-1987. הטיזר הקצר רק מחמם מעט את העניין כלפי הסרט, אבל מציג חלק מהנפשות הפועלות וטעימה מהעלילה.

לאחר שילד מקבל שרידים משריון של חייזר-טורף, כנראה האחד שחוסל בסרט המקורי, הוא מפעיל בטעות מערכת שמביאה טורף נוסף לכדור הארץ. קבוצת חיילים נשלחת לטפל בו, ומהר מאוד הוא מתחיל לטפל בהם. את הגיבור הראשי לא משחק הפעם שוורצנגר, אלא בויד הולברוק (Boyd Holbrook) מ”לוגאן – וולברין“. לצדו אפשר לראות את קיגן-מייקל קי (Keegan-Michael Key) מ”קי אנד פיל”, אלפי אלן (Alfie Alen) מ”משחקי הכס”, סטרלינג קיי. בראון (Sterling K. Brown) מ”פשע אמריקאי”, אוליביה מאן (Olivia Munn) מ”חדר החדשות” ו”אקס-מן: אפוקליפסה“, ועוד.

הסרט נכתב ומבויים על ידי שיין בלאק (Shane Black). בלאק היה מכותבי הסרט המקורי, לצד עוד סרטי פעולה רבים, רובן קומדיות, כשהבולטים ביניהם הם “אחרון גיבורי הפעולה” וסדרת “נשק קטלני”. לאחרונה בלאק התחיל גם לביים, והוציא את “קיס קיס בנג בנג”, “איירון מן 3″ ו”בלשים בע”מ”. נגיעות מהרגלי הקומדיה של בלאק מורגשות בטיזר החדש, אך בו זמנית מורגש שהדגש הוא על המתח והפעולה, כמו בסרט המקורי.

“הטורף” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-14 בספטמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים