דיווח: הסרטים הבאים בסיפור מלחמת הכוכבים יעסקו באובי וואן קנובי ובובה פט

בובה פט מתוך "מלחמת הכוכבים, שובו של הג'דיי" (תמונה: Twentieth Century Fox) בובה פט מתוך “מלחמת הכוכבים, שובו של הג’דיי” (תמונה: Twentieth Century Fox)

לוקאספילם (Lucasfilm), חברת ההפקות מאחורי סרטי “מלחמת הכוכבים” (Star Wars), מתקדמת לפרויקטים הבאים. עכשיו ש”סולו: סיפור מלחמת הכוכבים” (Solo: A Star Wars Story) עלה למסכים, נחשפים פרטים על שני גיבורים נוספים שיקבלו סרטים משלהם – ספציפית הג’דיי אובי וואן קנובי, וצייד הראשים בובה פט.

על הסרט של אובי וואן כמעט ואין פרטים עדיין – ידוע שיואן מקגרגור (Ewan McGregor), ששיחק את אובי וואן בפריקוולים, מעוניין בתפקיד, אבל שום הכרזה רשמית לא נעשתה עדיין. כמו כן ידוע שלוקאספילם נמצאת במגעים עם סטיבן דלדרי (Stephen Daldry), במאי “בילי אליוט”, “רחוק להפליא ורועש להחריד”, ומפיק סדרת נטפליקס “הכתר”, לבימוי. כרגע לא ידוע על תסריט שנכתב לסרט.

לעומת זאת יש פרטים חדשים ומעניינים על סרטו של בובה פט. כבר זמן רב רצה השמוע שסיימון קינברג (Simon Kinberg), תסריטאי עיקר סרטי “אקס-מן”, כותב לבובה פט תסריט. כעת הוכרז שג’יימס מנגולד (James Mangold) יחבור לקינברג כבמאי. מנגולד עבד עם קינברג מספר פעמים בעבר, כשהפרויקט הבולט ביותר שלהם הוא “לוגאן – וולברין” המצליח משנה שעברה.

בובה פט הופיע בשתי הופעות מאוד קצרות בסרטים המקוריים, אבל המראה הייחודי שלו הפך אותו לדמות אהובה על מעריצים רבים. הרקע שלו נחשף בפריקוולים, וכמה מהרפתקאותיו גלשו גם לסדרות האנימציה. בובה פט מלווה את הפרנצ’ייז של “מלחמת הכוכבים” כמעט בכל דורותיו השונים, ולכן לא ידוע באיזה שלב בקריירה שלו נפגוש אותו בסרט. לוקאספילם לא חושפת דבר. ההשערה הסבירה היא שהסרט מתתוכנן לשנת 2020, כך שבחודשים הקרובים נתחיל לשמוע על ליהוקים, ואולי גם על תקצירי עלילה ראשוניים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים