ה-Galaxy Note 9 עובר במבחן ביצועים עם מעבד Exynos 9810 וזיכרון 6GB RAM

Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Samsung Galaxy Note 8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סמארטפון ה-Galaxy Note 9 של חברת סמסונג עובר במבחן הביצועים Geekbench ומשאיר כמה פרטי מידע על מפרטו הטכני, כשהוא מציג את גרסת המכשיר עם מעבד אקסינוס (Exynos) של סמסונג ולא את דגם ה-Snapdragon 845 שנחשף בהדלפה קודמת לאחר שעבר זה במבחן הביצועים Geekbench עוד בחודש מרץ.

מבחן הביצועים הנוכחי מציג את הגלקסי נוט 9 עם מערכת העל שבב מתוצרת סמסונג, ה-Exynos 9810, אשר שולבה גם בדגמי ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus מוקדם יותר השנה, זו כוללת מעבד 8 ליבות בתדר מירבי של 2.9GHz ואת המאיץ הגרפי ARM Mali-G72. לצד מערכת העל שבב מציג מבחן הביצועים זיכרון 6GB RAM.

הנתונים שמוצגים במבחן Geekbench עבור דגם ה-Exynos של ה-Galaxy Note 9 טובים יותר מאלו שהופיעו עבור דגם ה-Snapdragon 845. דגם ה-Exynos 9810 מציג ציון של 2,737 עבור המבחן החד-ליבתי  לעומת ציון של 2,190 במבחן שבוצע לדגם ה-Snapdragon 845, בעוד במבחן הרב-ליבתי מציג דגם האקסינוס ציון של 9,064 לעומת ציון של 8,806 בדגם הסנאפדרגון. המבחנים שניהם התבצעו בדגמים הכוללים זיכרון 6GB RAM, מה שעשוי להעיד על כך שזו תהיה אפשרות הזיכרון היחידה עבור המכשיר.

Galaxy Note 9 במבחן ביצועים (מקור: Geekbench)
Galaxy Note 9 במבחן ביצועים (מקור: Geekbench)

ועם זאת, מדליף אחד מספק רמז לכך שסמסונג עשויה להציג גרסה המיועדת עבור השוק הסיני אשר יכלול זיכרון מורחב של 8GB RAM ונפח אחסון תואם של 512GB. סמסונג נוהגת להציג גרסאות משודרגות עבור השוק הסיני, אך אנו לא מצפים לראות התייחסות לגרסה שכזו בהשקה הרשמית של החברה עבור השוק הגלובלי.

יחד עם המכשיר החדש צפויה סמסונג לחשוף את הדור הבא של העוזרת הקולית ביקסבי (Bixby), עם זו תשים החברה דגש על הפעלה בשפה טבעית יותר ותשלב מנגנון סינון רעשים טוב יותר וזמני תגובה מהירים יותר מבעבר.

את ה-Galaxy Note 9 עשויה סמסונג להציג סביב חודשי הקיץ יולי-אוגוסט, כאשר לצד מעבדי ה-Snapdragon 845 או Exynos 9810 וזיכרון 6GB RAM אנו עשויים לראות במפרטו הטכני מסך Super AMOLED בגודל 6.3 אינץ’, אחסון בנפח מינימלי של 64GB, מערך צילום כפול בגב הסמארטפון, סורק קשתית ביומטרי ועט סטיילוס S-Pen חדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים