דיווח: גוגל תכריז על מכשיר פיקסל לשוק הביניים במחצית הראשונה של 2019

גוגל צילום: גאדג’טי

לאחר שבסוף החודש הקודם דלפה לרשת תמונה המציגה את הפאנלים אשר יוטמעו במכשירי ה-Pixel 3 וה-Pixel 3 XL, כעת מגיע דיווח חדש לפיו גוגל תכריז על מכשיר פיקסל נוסף במחצית הראשונה של 2019 אשר מיועד לשוק הביניים.

את ההכרזה הקרובה שלה על דגמי סדרת הפיקסל 3 תקיים גוגל ברבעון האחרון של השנה, אז תציג את זוג מכשירי הדגל החדשים מתוצרתה העשויים לשלב זוג מצלמות קדמיות, זאת במטרה לשפר את ביצועי אפקט הפורטרט בחזית תוך שיפור האיכות הכוללת של התמונות המיוצרות על ידי המצלמה הקדמית. בנוסף לכך, הדגם הקטן צפוי להגיע עם עיצוב שישאב השראה מדגם ה-Pixel 2 XL מהשנה הקודמת.

לצד הדברים הללו, ההדלפה הנוכחית מתייחסת למכשיר נוסף אשר יוצג בשלב מאוחר יותר בשנה הבאה. הדיווח החדש גורס כי הסמארטפון ישלב את מערכת השבבים Snapdragon 710 של קוואלקום המיוצרת בתהליך בגודל 10 נאנו-מטר, בעוד שזו מביאה עמה שיפור של 20 אחוזים בגזרת הביצועים הכלליים יחד עם שיפור של 40 אחוזים בחיסכון בצריכת החשמל.

פרטים נוספים אינם ידועים בשלב זה על המכשיר המדובר, אולם נוכל לשער כי המכשיר יהווה חלק משמעותי מסדרת ה-Pixel של ענקית החיפוש ויתפוס מקום נוסף בחטיבת המכשירים אשר מקבלים עדכוני תוכנה מהירים במיוחד היישר מהחברה. עם זאת, במידה שהחברה תחליט לשפר את מערך הצילום בחזית המכשירים החדשים, ייתכן והחלטה זו תחול גם על דגם הביניים המדובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים