דיווח: מכשיר ה-Galaxy Note 9 יגיע עם נפח אחסון של 512 גיגה-בייט

Samsung Galaxy Note 9 (תמונה: 91mobiles/OnLeaks)

ככל שאנחנו מתקרבים למועד ההכרזה, גל השמועות אודות ה-Galaxy Note 9 של סמסונג ממשיך להציף אותנו. לאחר שראינו את המכשיר בסרטון הדמיה מלא הכולל את מידותיו, גילינו באילו צבעים הוא יגיע ומה יהיה מפרטו, כעת מגיעה הדלפה נוספת אשר לפיה הסמארטפון יהיה זמין לרכישה גם בגרסה הכוללת נפח אחסון המסתכם בלא פחות מ-512 גיגה-בייט.

בגלקסי נוט 9 אנו צפויים לראות מסך בגודל 6.3 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED ובפריסה של 2960 על 1440 פיקסלים. את חזית הסמארטפון תעטר מצלמת הסלפי המגיעה ברזולוציית 8 מגה פיקסל, זאת בזמן שלצידה ימוקמו חיישן הקרבה, אפרכסת השמע, סורק הקשתית וחיישני עזר נוספים. לעומת הדיווחים הקודמים, נשללה האפשרות כי הסמארטפון ישלב כפתור ייעודי להזנקת המצלמה. הטעות נגרמה עקב יצרן כיסויים אשר פרסם כיסוי הכולל בליטה חשודה במסגרת המכשיר, שלבסוף הסתברה כמקום לחוט המאפשר את תפיסתו.

כיסוי משוער ל-Galaxy Note 9 (תמונה: Phonearena)
כיסוי משוער ל-Galaxy Note 9 (תמונה: Phonearena)

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת השבבים Snapdragon 845, או לחילופין, Exynos 9810, בעוד שסמסונג תחלק את המערכות בין המכשירים המשווקים לארצות השונות. על מערך המולטי-טאסקינג יתפקד רכיב זיכרון RAM על סך 6 גיגה-בייט, כאשר נפח האחסון עתיד לנוע בין 128 ל-512 גיגה-בייט. מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו תגיע באופן מובנה במכשיר, וסוללה בקיבולת הנעה בין 3850 ל-4000 מיליאמפר/שעה תניע אותו

גם בגזרת העיצוב צפויה סמסונג לשנות את המכשיר, מה שיגרום למערך הצילום לעבור לתצורה מאוזנת על מנת לפנות מקום לסוללה המוגדלת. על דגם ה-Galaxy Note 9 משוערת להכריז סמסונג ב-9 באוגוסט, באירוע הכרזה שתקיים בניו יורק. שם תציג את הסמארטפון ב-5 צבעים שונים והם: כחול, שחור, אפור, ורוד-לבנדר וחום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים