אנטמן והצרעה רושם פתיחה חזקה בקופות

אנט-מן והצרעה (באדיבות פורום פילם) אנט-מן והצרעה (באדיבות פורום פילם)

“אנטמן והצרעה” (Ant-Man and the Wasp) הוא הסרט האחרון ביקום הקולנועי של מארוול (Marvel). זהו סרט ההמשך ל”אנטמן” בכיכובם של פול ראד ואוונג’לין לילי, והסרט האחרון של מארוול לשנת 2018. ככזה, הוא מראה נתונים מרשימים בקופות כבר מסוף השבוע הראשון שלו.

במגרש הביתי “אנטמן והצרעה” הכניס 76 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. לא סכום אסטרונומי, אבל גם לא מבוטל בכלל – ובהיעדר תחרות משמעותית כרגע, זה הזניק את הסרט למקום הראשון במכירות. זה גם הופך אותו לסרט ה-20 ברצף של מארוול, שפותח במקום הראשון – והסרט ה-20 ביקום הקולנועי.

בנוסף, “אנטמן 2” הכניס עוד 85 מיליון דולר בשאר העולם, עם סך הכנסות של 161 מיליון דולר סביב העולם – וזה עוד לפני הפתיחה של הסרט בשוק הסיני. מחוץ לארה”ב הפתיחה החזקה ביותר של הסרט הייתה בדרום קוריאה, עם 20.9 מיליון דולר, פתיחה גבוהה משמעותית משל שאר המדינות הגדולות, בהן ההכנסות עומדות בין 4.6 לבין 6.7 מיליון דולר. הסרט מתקבל לקול תרועת המבקרים והצופים כאחד.

השנה עוד לא הגיעה לסיומה, והיא כבר מצטיירת כאחת השנים המוצלחות ביותר של דיסני. ב-2016 דיסני קבעה שיא עצמי ותעשייתי, עם מעל 7 מיליארד הכנסה שנתית במגרש הגלובאלי. יתכן מאוד שהשנה השיא המדובר ישבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים