רשמי: Xiaomi תכריז על ה-Mi Max 3 ב-19 ביולי

Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: TENAA) Xiaomi Mi Max 3 (תמונה: TENAA)

לאחר שהודלף פעמים רבות ברחבי הרשת בתמונות וסרטונים, מפיצה שיאומי (Xiaomi) באופן רשמי את ההזמנה לאירוע ההכרזה על Mi Max 3, המכשיר אשר משך אליו לא מעט תשומת לב בזמן האחרון. בטיזר ניתן לראות יד המחזיקה דף בצורה של הסמארטפון המדובר, כאשר על הדף כיתוב בסינית ומתחתיו כיתוב המפרט את תאריך ושעת ההכרזה.

במבט לאחור, מכשיר ה-Mi Max 3 אינו צפוי להגיע עם עיצוב פורץ דרך או פיצ’רים ייחודיים, אלא להוות עוד תחלופה בין שאר מכשירי שוק הביניים השונים. דגם זה עתיד לכלול מסך בגודל 6.9 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 2160 על 1080 פיקסלים ובתצורת אורך:רוחב של 18 על 9.

הזמנה לאירוע ההכרזה של דגם ה-Mi Max 3 (תמונה: Xiaomi)
הזמנה לאירוע ההכרזה של דגם ה-Mi Max 3 (תמונה: Xiaomi)

מתחת למכסה המנוע אנו צפויים לראות את מערכת השבבים Snapdragon 636 או ה-Snapdragon 710, כאשר זו תפעל עם גיבוי מצד זיכרון פעולה (RAM) על סך 3, 4 או 6 גיגה-בייט, בנוסף לנפח אחסון העומד על 32, 64 או 128 גיגה-בייט, בהתאמה. את המערכת כולה תריץ סוללה בקיבולת 5500 מיליאמפר/שעה אשר תדאג לספק כוח למערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו.

גם את גזרת הצילום החליטה לשפר החברה ובדגם זה נראה כי הטמיעה זוג חיישני 12 ו-5 מגה פיקסל. נקודת המפנה מתרחשת כאשר נאמר שאחד מהחיישנים מסוגל ללכוד תמונות בעלות גודל פיקסלים של 1.4µm, מה שמצופה לשפר באופן ניכר את צילומי התמונות בתנאי תאורה קשים.

על פי הטיזר, את אירוע ההכרזה של מכשיר ה-Mi Max 3 תקיים החברה בתאריך ה-19 ביולי, בעוד כשבוע בלבד, בשעה 19:30 לפי הזמן המקומי (14:30 לפי שעון ישראל).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים