סרט המשך לזומבילנד בדרך עם כל הקאסט המקורי

זומבילנד (תמונה: סוני) זומבילנד (תמונה: סוני)

חטיבת הקולנוע של סוני (Sony) הכריזה בסוף השבוע האחרון, ש”זומבילנד 2” (Zombieland 2) הולך לקרות. כמעט עשור אחרי סרט המקור שיצא ב-2009, אנחנו נחזור לעולם הזומבים המופרע והקומי. ולא רק אנחנו – וודי הרלסון (Woody Harrelson), ג’סי אייזנברג (Jesse Eisenberg), אמה סטון (Emma Stone) ואביגייל ברסלין (Abigail Breslin) יחזרו כולם לסרט החדש, יחד עם הבמאי רובן פליישר (Ruben Fleischer).

ושם זה לא נגמר – רט ריס (Rhett Reese) ופול ורניק (Paul Wernick), התסריטאים, חוזרים גם הם, וגם המפיק גאווין פולון (Gavin Polone). זהו באמת האיחוד הכי גדול שאפשר היה לדמיין לסרט הפולחן, מה שנותן תקווה שיהיה מדובר גם הפעם בפרוייקט מוצלח, שיהיה כדאי לצאת בשבילו אל הקולנוע.

מלבד הרלסון, שכבר אז היה שחקן בקליבר רציני מאוד, רוב הנפשות הפועלות בסרט היו די לא מוכרות. מאז התמונה די השתנתה. אמה סטון וג’סי אייזנברג הם שחקנים הוליוודיים משגשגים, עם פרסים ותפקידים ענקיים באמתחתם. רובן פליישר לא עשה הרבה דברים מרשימים, אבל בימים אלה ממש הוא כבר מקפל את ההפקה של “ונום“, שאמור לעלות למסכים בספטמבר ולהיות הלהיט הגדול של סוני השנה, והתסריטאים, ורניק וריס, כתבו שני סרטי “דדפול” ונמצאים בנישואים קולנועיים מאוד פוריים עם ראיין ריינולדס, שממשיך לייצר להם פרויקטים – אז הם בהחלט מסודרים.

מה הולך להיות סיפור הסרט? לא ברור. כל השחקנים מבוגרים יותר היום, וכמוהם גם הדמויות. איך נראה עולם של אפוקליפסת זומבים עשר שנים אחרי, ואיך ריס וורניק יעשו את זה מצחיק? הרבה שאלות, שלכולן, בתקווה, נקבל תשובות מאוד משמחות בשנה-שנתיים הקרובות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים