דיווח: סמסונג עובדת על סמארפון גיימינג חדש

סמסונג (צילום: גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

אם לרגע חשבנו כי טרנד סמארטפוני הגיימינג הגיע לסופו, הדיווח האחרון אשר מגיע אלינו מסין שולל זאת עם ידיעה כי ענקית הטכנולוגיה מדרום-קוריאה מתכננת גם היא להכריז על סמארטפון המייעד את עצמו לגיימרים. צעד שכזה מבית סמסונג מגיע לאחר שחברות כמו RazerAsus, שיאומי ו-Nubia כבר התנסו עם הרעיון, אך עדיין לא ידוע האם הסמארטפונים שהושקו עד לשלב זה עברו את מבחן הקהל.

את הדיווח מפיץ משתמש סיני דרך חשבון הטוויטר הפרטי שלו, שם ניכס לעצמו עבר מפואר של הדלפות הנוגעות לחברה הדרום-קוריאנית. אומנם, פרט לאזכור כי סמסונג עובדת על מכשיר גיימינג חדש, לא טרח להכביר במילים בנוגע למכשיר עצמו. מאוחר יותר, שיתף את הציוץ והוסיף כי מכשיר ה-Galaxy המתקפל עליו צפויה להכריז החברה בחודש ינואר לא יקרא Galaxy X.

ניתן לשער כי במידה והדיווח יתברר כנכון, סמסונג תבחר לשווק את המכשיר בסין בלבד ולא באופן גלובלי, זאת עקב העובדה כי יהיה זה הצעד הראשון של החברה בתחום והיא אינה מעוניינת להיכשל בפריסה רחבה. בנוסף לכך, ייתכן כי סמסונג תשלב במכשיר מסך עם קצב רענון של 120 הרץ, בדומה למכשיר ה-Razer Phone אשר הוכרז בסוף השנה הקודמת.

בזמן שחברות כמו Asus הכריזו על סמארטפון הגיימינג מתוצרתן לצד אביזרים נוספים כמו ג’ויסטיק ייעודי ועוד, יהיה מסקרן לדעת האם סמסונג תלך בדרכה של Asus או שמא תבחר להשיק את המכשיר עם שיפורים מתחת למכסה המנוע. פרטים נוספים אודות מכשיר הגיימינג המצופה נוכל לקוות לשמוע באירוע אותו תערוך החברה ב-9 באוגוסט, שם תציג את מכשיר ה-Galaxy Note 9 ומוצרים נוספים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים