קארי פישר תחזור לפרק 9 של מלחמת הכוכבים בדצמבר 2019

מלחמת הכוכבים: פרק 9 (תמונה: Disney)

דיסני הכריזה על צוות השחקנים שיגיע לסרט הבא בסאגת מלחמת הכוכבים האחרונה וכעת ידוע כי קארי פישר (Carrie Fisher), ז”ל, תחזור לגלם את דמותה של ליאה אורגנה גם במלחמת הכוכבים: פרק 9 (Star Wars: Episode IX) שיגיע לבתי הקולנוע בדצמבר 2019.

ג’יי ג’יי אברהמס (J. J. Abrams), שיחזור לביים את הסרט השלישי בטרילוגיה החדשה, הסביר כיצד תחזור קארי פישר למסך בסרט החדש והדגיש כי הדבר לא יתבצע ב-CG:

אהבנו את קארי פישר מאוד. לא הצלחנו למצוא דרך מספקת לסיכום הסאגה של משפחת סקייווקר בלעדיה. מעולם לא התכוונו ללהק מחדש את התפקיד שלה, או להשתמש בדמות CG. עם תמיכה וברכה מביתה של פישר, בילי, מצאנו דרך לכבד את המורשת של קארי שתתפוס את תפקיד ליאה בפרק 9 עם חומרים שצולמו עבור פרק 7 וטרם נראו.

את פרק 9 של מלחמת הכוכבים, אשר טרם זכה לשם רשמי, תחל דיסני לצלם ב-1 באוגוסט, 2018, כאשר אברהמס יחזור למושב הבמאי ואף יתפקד כתסריטאי בשיתוף עם כריס טריו (Chris Terio), שכתב את באטמן נגד סופרמן וליגת הצדק. אברהמס חוזר לכיסא הבמאי לאחר שביים וכתב את הסרט הראשון בטרילוגיה הנוכחית, פרק 7: כוח מתעורר, ולאחר היעדרות מהסרט השני בסדרה, פרק 8: אחרוני הג’דיי, אותו ביים ריאן ג’ונסון (Rian Johnson).

לסרט שיחתום את הטרילוגיה החדשה שהחלה ב-2015 עם “הכוח מתעורר” יחזרו דייזי רידלי (Daisy Ridley) בתפקיד ריי, ג’ון בויגה (John Boyega) בתפקיד פין, אדם דרייבר (Adam Driver) בתפקיד קיילו רן, אוסקר אייזק (Oscar Isaac) בתפקיד פו דמרון, לופיטה ניונגו (Lupita Nyong’o) בתפקיד מאז קאנאטה, דומנהול גליסון (Domhnall Gleeson) כגנרל האקס, קלי מארי טראן (Kelly Marie Tran) כרוז טיקו, יונאס סוטמו (Joonas Suotamo) כצ’ובקה, קארי פישר (Carrie Fisher) כליאה אורגנה, בילי לורד (בתה של קארי פישר) כלוטננט קוניקס, מארק האמיל (Mark Hamill) כלוק סקייוקר ואנתוני דניאלס (Anthony Daniels) בתפקיד C-3PO.

אל רשימת השחקנים המוכרת יצטרפו גם מספר שחקנים חדשים: קרי ראסל (Keri Russell) מהאמריקאים, פליסיטי וכוכב הקופים: השחר, ריצ’רד אי. גרנט (Richard E. Grant) מג’קיל והייד ודונטון אבי ונעמי אקי (Naomi Ackie). תפקיד נוסף יהיה זה של לנדו קלריסיאן, אותו יחזור לגלם בילי די וויליאמס (Billy Dee Williams), שגילם את התפקיד גם בטרילוגיה הראשונה.

בילי די וויליאמס כלנדו קלריסיאן (תמונה: Disney)
בילי די וויליאמס כלנדו קלריסיאן (תמונה: Disney)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים