שישה מכשירי סוני יקבלו עדכון לאנדרואיד 9 פאי החל מספטמבר

Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Sony Xperia XZ2 (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

מערכת ההפעלה החדשה מבית גוגל, אנדרואיד 9 פאי (Android 9 Pie) הושקה שני האחרון והפכה זמינה לעדכון מהאוויר (OTA) עבור מכשירי הפיקסל של החברה: Pixel, Pixel 2, Pixel XL ו-Pixel 2 XL. כעת, סוני מתכננת להשיק את העדכון החדש גם עבור מגוון של שישה ממכשיריה האחרונים בסדרות XZ2, XZ ו-XZ1.

את העדכון תחל סוני לשלוח החל מחודש ספטמבר וזה צפוי להגיע לשישה המכשירים עד חודש נובמבר, כאשר הדגמים הרלוונטים לעדכון בשלב זה הינם:

מכשירים נוספים צפויים לקבל את העדכון החדש בתקופה האחרונה, בהם דגמים שעד כה הייתה זמינה עבורם גרסת בטא של מערכת ההפעלה החדשה ומספר דגמים נבחרים בתכנית Android One. במעמד ההשקה של אנדרואיד 9 פאי ציינה גוגל כי מכשירים מבית OnePlus, נוקיה, Oppo, שיאומי, Essential ו- Vivo יקבלו את העדכון הרשמי בגרסה הסופית בזמן הקרוב.

העדכונים המגיעים לאנדרואיד 9 מתמקדים בחווית המשתמש בסמארטפון לאורך זמן, כאשר גוגל הוסיפה אפשרויות ללמידת הרגלי המשתמשים לצורך שיפור חיי הסוללה והתאמת פונקציות שונות במערכת ההפעלה. על העדכונים למערכת אנדרואיד 9 פאי תוכלו לקרוא כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים