רשמי: סמסונג לא תמזג את סדרת ה-Note עם סדרת ה-S בשנה הקרובה

שלט לוגו סמסונג בתערוכת MWC 2018 בברצלונה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אם לרגע עלה בדעתנו כי סמסונג עומדת לקראת מיזוג בין זוג המותגים המובילים שלה, נשיא חטיבת המובייל של החברה, DJ Koh העיד במפגש משקיעים כי סמסונג אינה עומדת לעשות זאת ובכוונתה להשאיר את המותגים על מסלולים נפרדים לפחות בשנה הקרובה. אולם, שמועות רבות צפו לאחרונה וגרסו כי החברה עובדת על מכשיר מתקפל חדש אשר עתיד לענוד את השם Galaxy X ולהגיע עם מסך גמיש.

במידה והשמועות יתבררו כנכונות, הדבר מצביע על כך כי סמסונג אומנם תמשיך להפריד בין מותגי הפרימיום שלה, אך עובדה הזו אינה מונעת ממנה ליצור מותג פרמיום חדש לסדרת מכשירים עדכנית. סדרת המכשירים החדשה צפויה להציע מכשיר ראשון אשר יכלול קישורית 5G כבר בחודש מרץ 2019, אז תכריז סמסונג על מכשיר ראשון שכזה מתוצרתה.

בנוסף לדברים הללו, ציין הנשיא כי החברה יוצרת ברגעים אלו קשרים עם שלושה ספקי תקשורת שונים אשר יעבדו עם החברה למען אספקת תמיכה ברשת ה-5G שתושק. מנגד, אין לקחת את הדברים המוזכרים לכיוונו של מכשיר ה-Galaxy S10, זאת מכיוון ש-Dj Koh הוסיף כי דגם ה-Galaxy S10 לא יהיה המכשיר אשר יגיע עם תמיכה בקישורית 5G.

בנוגע למכשירים המתקפלים אשר הודלפו בעבר, נשיא חטיבת המובייל מציין שסמסונג לא תהיה הראשונה לפתוח את המירוץ הזה, עקב כך שאין ברצונם למהר עם ההכרזה אלא לעשות את המכשיר הראשון בסדרה המתקפלת כמו שצריך. לאלו התוהים מדוע החברה משקיעה במכשירים מתקפלים, ענה Koh כי סמסונג רואה את הרעיון כרעיון ששווה השקעה, והיא תמשיך לעבוד על פיתוחו אשר נמצא בשלבים האחרונים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים