דיווח: סמסונג תשתמש בסורקי טביעות אצבע מבית קוואלקום בסדרת ה-Galaxy S10

שלט סמסונג (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאחר אין-ספור דיווחים אודות סדרת ה-Galaxy S10 אשר תיחשף בתחילת השנה הבאה, כעת מגיע דיווח חדש לסדרה לפיו סורקי טביעות האצבע של הדגמים החדשים יגיעו לידי סמסונג דרך קוואלקום. זו היא לא הפעם הראשונה בה קוואלקום מייצרת חיישני טביעות אצבע המיועדים לשילוב מתחת למסך, ולמעשה, סדרת ה-UltraSonic מוקדשת לכך.

שמועות קודמות הנוגעות לנושא גורסות כי סמסונג מעוניינת לשלב סורק טביעות אצבע אופטי (מתחת למסך) בדגם הסטנדרטי בסדרה, אך זה יהיה מיוצר על ידי סמסונג ולא יציג שיפורים גדולים לעומת החיישנים שנמצאים בשוק כרגע. אולם, זוג הדגמים שיובילו את הסדרה החדשה יגיעו עם סורקי טביעות אצבע UltraSonic חדשים של קוואלקום ויציעו שדרוגים משמעותיים.

בין היתר, חיישני ה-UltraSonic מציעים זיהוי טוב יותר לעומת החיישנים האופטיים, זאת בנוסף לזמן זיהוי מהיר יותר ואבטחה מירבית. מעבר לכך, החיישנים מבית קוואלקום מסוגלים ללכוד תמונה תלת-ממדית של תבנית האצבע ולוקחים בחשבון משתנים כמו זיעה ולחות על מנת להתאים את עצמם באופן המיטבי למשתמש.

פרטים נוספים הנוגעים לסדרה החדשה כוללים את צמצום השוליים בחלק העליון של המסך והצגת עיצוב נטול שוליים מלא. בנוסף לכך, ייתכן כי סמסונג תסיר את שקע האוזניות עם הצגתה של סדרת ה-Galaxy S10, זאת עקב צמצום השוליים לרמה אפסית. בניגוד לדיווח הראשי, ישנם דיווחים נוספים הגורסים כי סמסונג תשלב את סורק טביעות האצבע מבית קוואלקום בכל שלושת הדגמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים