נטפליקס לא תחדש את איירון פיסט לעונה שלישית

איירון פיסט (תמונה: Marvel) איירון פיסט (תמונה: Marvel)

סדרות מארוול (Marvel) של נטפליקס (Netflix) מנסות למצוא כיוון חדש אחרי “המגנים” (The Defenders), המיני-סדרה שאיחדה את כל הגיבורים יחד. האם ניו יורק עדיין צריכה אותם בכלל? זו שאלה שנבחנה בעונה 2 של “גסיקה ג’ונס” (Jessica Jones), “לוק קייג’” (Luke Cage) ו”איירון פיסט” (Iron Fist). התשובה, לפחות לדני ראנד/איירון פיסט, היא “לא – ניו יורק תסתדר בלעדיך”.

בעוד ששאר הסדרות ממשיכות בינתיים, כולל עונה שלישית של “דרדוויל” (Daredevil) שצפויה לצאת בסוף החודש הנוכחי, “איירון פיסט” לא תחזור לעונה שלישית. בעונה הראשונה של “איירון פיסט” ובסדרת “המגנים”, דני ראנד, בגילומו של פין ג’ונס (Finn Jones) מ”משחקי הכס”, הצליח להשניא את עצמו על כמות לא מבוטלת של צופים. דווקא לעונה השנייה, שהייתה מעט קצרה יותר מקודמתה, קהל הצופים התייחס בחמימות רבה יותר. אבל כמו שאומרים – מעט מדי, מאוחר מדי. ואולי עדיף שאגרוף הברזל יפרוש בשיא.

אין זה אומר שלא נראה יותר מדני, או מקולין ווינג אותה משחקת ג’סיקה הנוויק (Jessica Henwick). למעשה, נרמז בסוף העונה השנייה של “איירון פיסט”, שקולין תהייה דמות מרכזית למדי בעונה הבאה של “לוק קייג'” – וגם לדני יש סיכוי לחזור בתפקידים שונים, קטנים או גדולים, בסדרות האחיות שלו. אבל סיפורו האישי של אגרוף הברזל האלמותי מקון-לון מסתיים כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים