שובר קופות: ונום הרוויח חצי מיליארד דולר ממכירות כרטיסים

טום הארדי כ"ונום" (תמונה: Sony) טום הארדי כ”ונום” (תמונה: Sony)

סוף השבוע הגלובאלי מסתיים, ו”ונום” (Venom) בכיכובו של טום הארדי (Tom Hardy) הכניס עוד 17.3 מיליון דולר בקופות הבינלאומיות, מה שהביא אותו ל-508.4 מיליון דולר בסך הכל – נתונים מעולים בשביל סרט בעלות הפקה של כ-100 מיליון דולר.

“ונום” עוד לא הגיע לסין ויפן, שיתחילו להקרין אותו רק בנובמבר. מדובר בשני שווקים חזקים מאוד לסרטי קומיקס, ו”ונום” צפוי לסיים הרבה מעל 600 מיליון בזכותם. סין ויפן ככל הנראה יכניסו לסוני (Sony) משמעותית יותר מהמדינות האחרות מחוץ לארה”ב, בהן רוסיה מובילה עם 30.3 מיליון דולר, ודרום קוריאה עם 29.7 מיליון.

הטורף” (The Predator) נחת לראשונה בסין בסוף השבוע האחרון, והכניס 20 מיליון דולר – הכנסה משמעותית לסרט עם ביצועים מאוד מאכזבים בקופות – סרט החייזרים של שיין בלאק (Shane Black) הכניס 50.8 מיליון דולר בארצות הברית, ועוד 98.2 מיליון בשאר העולם, כולל ההכנסות החדשות מסין – והסך הגלובאלי מגרד כרגע את ה-150 מיליון מלמטה. גם בסין נראה שההתלהבות ממנו לא גדולה, ולמרות הפתיחה החזקה כל הסימנים מראים שגם שם ישכחו אותו מהר.

רפסודיה בוהמית” (Bohemian Rhapsody), הסרט על להקת קווין בכיכובו של רמי מאלק (Rami Malek), יצא לקולנוע ברוב העולם בסוף השבוע הקרוב – וגם בישראל. בממלכה המאוחדת הוא כבר שוחרר, ורץ ישר למקום הראשון בקופות עם 12.2 מיליון דולר – מספר שלא נשמע מרשים כשמשווים למספרים סינים או אמריקאים, אך למעשה זו פתיחה עצומה בסטנדרטים הבריטיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים