הוכרז: Lenovo Z5 Pro – עם מסך נטול שוליים, סליידר ומחיר אטרקטיבי במיוחד 

Lenovo Z5 Pro (תמונה: Lenovo) Lenovo Z5 Pro (תמונה: Lenovo)

חברת לנובו הכריזה על Lenovo Z5 Pro, סמארטפון בעל מסך נטול שוליים כמעט לחלוטין, ללא מגרעת ובעל סליידר הנמכר עבור מחיר מפתה. בנוסף לכך, המכשיר כולל גם מערך צילום כפול מלפנים ומאחור, סריקת פנים מאובטחת ויכולות בינה מלאכותית.

ה-Lenovo Z5 Pro כולל מסך בגודל 6.39 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג AMOLED המיוצר על ידי סמסונג ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. לא נמצא במכשיר זה מגרעת בחלקו העליון, וגם לא את אפרכסת השמע ושאר הרכיבים המוכרים לנו, זאת עקב כך שכל אלו מצאו את מקומם בסליידר החדש שהפך טרנדי לאחרונה.

Lenovo Z5 Pro (תמונה: Lenovo)
Lenovo Z5 Pro (תמונה: Lenovo)

מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Snapdragon 710 אשר כוללת זוג ליבות בתדר 2.2 גיגה-הרץ מסוג Kyro 360 Gold, יחד עם שש ליבות נוספות בתדר 1.7 גיגה-הרץ מסוג Kyro 360 Silver. מערך ריבוי המשימות מגיע עם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, זאת לצד 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה. כל המערך המוזכר רץ על מערכת ההפעלה אנדרואיד 8 אוראו, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש ZUI 10. על הפעולות אותן תבצעו במכשיר לוקחת אחריות סוללה בקיבולת 3350 מיליאמפר/שעה, אשר נטענת דרך מחבר USB Type-C.

מערך הצילום האחורי של הסמארטפון מצויד בזוג עדשות 16 ו-24 מגה פיקסל במפתחי צמצם של f/1.8, זאת בשעה שהזוג מסוגל ליצור תמונה בעלת גודל פיקסלים של 1.8μm באמצעות שימוש ב-Pixel Binning. במעבר לחזית המכשיר נוכל לזהות זוג חיישני 16 ו-8 מגה פיקסל, אשר כוללים מפתחי צמצם של f/2.2. על ידם נוכל למצוא את חיישן האינפרה-אדום המשמש לזיהוי פנים גם בחושך מוחלט.

Lenovo Z5 Pro (תמונה: Lenovo)
Lenovo Z5 Pro (תמונה: Lenovo)

אומנם, זיהוי הפנים המאובטח אינו הדרך היחידה לפתוח את המכשיר, ולנובו שילבה כאן גם סורק טביעות אצבע מתחת למסך מהדור החמישי שלה. עוד בקדמת המכשיר נוכל להעמיק אל תוך הסליידר החדש, אשר נפתח באופן ידני ואינו אוטומטי כמו במכשיר ה-Vivo Nex S או ה-Oppo Find X. בנוסף לכך, מערך הצילום ומערך הביצועים נהנים משיפורים מאחורי הקלעים באמצעות בינה מלאכותית, אשר לטענת לנובו מעניקה שיפור של 20 אחוזים בביצועי המעבד ושיפור של 30 אחוזים בביצועי המאיץ הגרפי.

מידותיו של ה-Lenovo Z5 Pro נפרסות לאורך של 155.12 מילימטרים, יחד עם רוחב של 73.04 מילימטרים, עוביו 9.3 מילימטרים ומשקלו נמדד ב-210 גרם. גופו של הסמארטפון החדש עשוי זכוכית מלפנים ומאחור, וזה מוצע בצבע שחור-קרמי בלבד. פרטים נוספים על הדגם החדש כוללים תמיכה בבלוטות’ 5.0, תמיכה ב-NFC והיעדר בשקע אוזניות.

את ה-Lenovo Z5 Pro מציעה החברה בצבע שחור-קרמי בלבד, עבור כ-285 דולרים לגרסת ה-6/64 גיגה-בייט וכ-330 דולרים לגרסת ה-6/128 גיגה-בייט. זמינותו של המכשיר לקהל תחל מה-10 בנובמבר בסין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים