-פרסומת-

שוק המוצרים הלבישים גדל ב-21% ברבעון השלישי ושיאומי עומדת בראש

| יום רביעי, 5 בדצמבר 2018, 16:04 | כלכלי, מחשוב לביש
LG Watch Style/Galaxy Gear S3/Apple Watch 3 (תמונות: אפל, סמסונג, LG)

LG Watch Style/Galaxy Gear S3/Apple Watch 3 (תמונות: אפל, סמסונג, LG)

חברת המחקר IDC הציגה את מצב שוק המוצרים הלבישים בעולם נכון לרבעון השלישי של 2018. לפי הניתוח של החברה, שוק המוצרים הלבישים גדל ב-21.7% בהשוואה לשנה הקודמת הודות למוצרים חדשים מכלל היצרנים הגדולים, זאת בנוסף לתחום צומח של רצועות חכמות שגדל במהירות כשהוא מטשטש את ההבדלים אל מול השעונים חכמים.

הצמיחה ונתח השוק הגדולים ביותר שייכים לשיאומי, בעיקר בזכות רצועת ה-Mi Band 3 המוצלחת של החברה, בעוד החברה מכרה בעבר יותר מ-80% מהתוצרת שלה בשוק המקומי, ברבעון הנוכחי רק 61% מההזמנות נעשו בסין, כאשר יתר ההזמנות הגיעו מרחבי העולם והצביעו על פופולריות גוברת של מוצרי החברה בשוק הבינלאומי.

חברת אפל מציגה גידול משמעותי עם 4.2 מיליון יחידות של שעוניה החכמים שנשלחו ברבעון הנוכחי לעומת 2.7 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, בין השאר בזכות מכירות שעון ה-Apple Watch 4 ובזכות עדכון מערכת ה-Watch OS שהפך דגמים ישנים שוב לפופולריים.

 משלוחים (במיליונים)
רבעון 3/2018
נתח שוק
רבעון 3/2018
משלוחים (במיליונים)
רבעון 3/2017
נתח שוק
רבעון 3/2017
גידול שנתי
Xiaomi6.921.5%3.613.7%90.9%
Apple4.213.1%2.710.3%54.0%
Fitbit3.510.9%3.613.7%3.1%-
Huawei1.95.9%1.66.0%20.3%
Samsung1.85.6%0.93.6%91.0%
אחרים13.743.0%13.852.7%0.8%-
סה"כ32.2100.0%26.3100.0%21.7%

סמסונג ו-Huawei הגדילו את כמות המשלוחים, כאשר סמסונג מכפילה את מספר המוצרים שנשלחו פי 2, מ-0.9 מיליון ל-1.8, בזכות שעון ה-Galaxy Watch, אך גם עם ה-Gear S3 ושאר מוצרי ה-Gear הספורטיביים של החברה.

תחום המוצרים הלבישים גדל באופן רציף בשנים האחרונות וכיום כבר לא נדיר למצוא אנשים המשתמשים ברצועת כושר חכמה או שעון חכם בסיסי באופן יום יומי, זאת הודות היתרונות הנוספים אותם הם מספקים והמחירים הנמוכים בהם ניתן למצוא מוצרים אלו.

מקורות
IDC
במאגר הקופונים שלנו כבר ביקרתם?
סמארטפונים וגאדג'טים במחירים נוחים ובמשלוח ישיר עד הבית
לחצו כאן
קריאה נוספת
תגובות לכתבה
גאדג'טי | Gadgety
ניווט באתר
קטגוריות
גאדג'טי
חיפוש כתבות