מפרטו המלא של ה-Motorola P40 נחשף בהדלפה

Motorola P40 (תמונה: 91mobiles) Motorola P40 (תמונה: 91mobiles)

זמן קצר לאחר שעיצובו החיצוני ומידותיו הודלפו על ידי המדליף המוכר OnLeaks@, מפרטו המלא של המכשיר צץ ברשת על ידי מדליף חדש ברדאר שלנו הקורא לעצמו HeyAndri@, זה פרסם את המידע העדכני אודות הסמארטפון המדובר. דרך הציוץ אותו פרסם המדליף בחשבון הטוויטר שבבעלותו נוכל לראות כי המכשיר יביא עמו מערכת שבבים עדכנית מבית קוואלקום, יחד עם מערך צילום מרשים.

בחזיתו של המכשיר נפגוש מסך בגודל 6.2 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג IPS LCD ובפריסה של 2310 על 1080 פיקסלים. בחלקו העליון של המסך לא נמצאת מגרעת, אך כן ניתן להבחין בחור מצלמה החלקו העליון והשמאלי של המסך, זאת כאשר שולו העליון סימטרי וללא הפרעות חיצוניות. אפרכסת השמע ממוקמת עדיין באופן צנוע בשולו העליון, וזו לא זכתה להגדלה משמעותית עקב המעבר.

חטיבת הביצועים של ה-Motorola P40 תרוץ באמצעות מערכת השבבים Snapdragon 675 מבית קוואלקום, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר ומציעה מעבד 8 ליבות מסוג Kryo 460 הפועמות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ. בנוסף אליה יכנסו לפעולה גם רכיב זיכרון עבודה על סך 6 גיגה-בייט, יחד עם 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון. בגזרת הקישוריות נוכל ליהנות מתמיכה ב-NFC.

מערך הצילום של הסמארטפון כולל חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל התומך בפעולות AI ומגיע עם מפתח צמצם של f/1.75. תחתיו ממוקם חיישן נוסף ברזולוציית 5 מגה פיקסל הנדמה כחיישן עומק לביצוע אפקט הפורטרייט.

חובבי הסלפי ישמחו לשמוע כי בחזיתו של המכשיר עתידה מוטורולה למקם חיישן 12 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/1.8 התומך גם הוא בפעולות בינה מלאכותית.

מתחת למערך הצילום ניתן לראות את מבזק הלד וסורק טביעות האצבע, ואם נצלול אף עמוק יותר נגלה סוללה בקיבולת 4132 מיליאמפר/שעה ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 9.0 פאי המגיעה עם ממשק המשתמש Android One לשוק הגלובלי ו-ZUK לשוק הסיני.

תאריך הכרזתו של המכשיר עדיין לא ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים