מיקרוסופט תאפשר להציג שיקוף מסך של מכשירי אנדרואיד בווינדוס 10

צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת מיקרוסופט (Microsoft) עובדת על הוספת אפשרות “שיקוף מסך” (screen mirroring) ממכשירי אנדרואיד למערכת הווינדוס 10 באמצעות תוכנת ה-Your Phone של החברה.

תוכנת Your Phone שהוצגה ב-2018 על ידי מיקרוסופט נועדה לאפשר שילוב טוב יותר בין המערכות הפעלה הניידות, אנדרואיד ו-iOS, ומערכת הווינדוס 10 של החברה, עם אפשרות לשיתוף תמונות, מידע, הודעות, עוד כשהושקה רשמית יחד עם עדכון אוקטובר 2018 של מערכת הווינדוס 10.

האפשרות לשיקוף מסך המכשיר הסלולרי ישירות על גבי מסך המחשב תאפשר עבודה מהירה ונוחה יותר בסלולר מאחר ולא יהיה צורך לעבור בין המחשב למכשיר על מנת לקבל התראות או לבצע פעולות ביישומים אלא ניתן יהיה לבצע הכל ישירות על מסך המחשב.

הדגמת שיתוף מסך בווינדוס 10 (מקור the verge)
הדגמת שיתוף מסך בווינדוס 10 (מקור the verge)

האפשרות החדשה תהיה זמינה החל מהשבוע כבטא למשתמשי Windows Insiders, תתאפשר רק במחשבים התומכים במצב “Bluetooth with Low Energy Peripheral mode” ותתמוך במספר מצומצם של מכשירי אנדרואיד הכוללים את הדגמים הבאים:

החברה ציינה כי היא תרחיב את התמיכה במכשירים נוספים בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים