צפו בשידור החי מאירוע ההכרזה של גוגל ב-GDC 2019

לוגו גוגל (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בכנס מפתחי המשחקים (GDC 2019) שמתקיים בימים אלו בסן פרנסיסקו מתכננת גוגל אירוע הכרזה בו צפויה החברה לחשוף מספר מוצרים ושירותים הנוגעים לתחום הגיימינג, כאשר הדגש ככל הנראה יגיע על תחום הזרמת (סטרימינג) למשחקים, תחום חם במיוחד שזוכה להתייחסות מצד חברות רבות לאחרונה, בהן חברת Valve עם ה-Steam Link Anywhere שהוצג רק השבוע.

אנו לא יודעים הרבה אודות שירות הסטרימינג של גוגל למשחקים, אך החברה כבר סיפקה הצצה מוקדמת ל-Project Stream עם הדגמת וידאו שערכה עם חברת Ubisoft למשחק Assassin’s Creed Odyssey עוד באוקטובר 2018, שהמשחק, לדבריה, יכול לרוץ פלטפורמות המריצות את דפדפן כרום של החברה.

קשה לומר בשלב זה האם גוגל תאפשר לכל אחד מאיתנו להריץ משחקים כבדים כמו Odyssey על גבי דפדפן כרום גם ללא קשר לחומרה. פטנט לבקר משחק מבית החברה שנחשף לאחרונה עשוי לרמוז לכך כי גוגל תשיק חומרה ייעודית, ככל הנראה במבנה של קונסולה או מיני מחשב, שישמשו, לכל הפחות, להדגמת יכולותיה של פלטפורמת הענן החדשה של החברה.

את אירוע ההכרזה שלה ב-GDC תערוך גוגל הערב (ג’, 19.3) החל מהשעה 19:00 לפי שעון ישראל. תוכלו לצפות בו איתנו בוידאו המצורף בראש העמוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים