קולציית הקיץ של FitBit מגיעה לישראל עם שעון ו-3 רצועות כושר חכמות

שעון Versa Lite (מקור Fitbit)

רשת באג, היבואנית הרשמית של מוצרי פיטביט (Fitbit) בישראל, משיקה בארץ 4 מוצרים חדשים של פיטביט הכוללים את שעון הכושר החכם Versa Lite, ו-3 רצועות כושר חכמות, ה-Inspire, Inspire HR ו-Ace 2 המיועד לילדים, כאשר מחיר המוצרים החדשים יחל מ-349 ש”ח בלבד.

קולקציית המוצרים החדשה הוכרזה במקור על ידי פיטביט רק בחודש שעבר והופכת זמינה בישראל תוך זמן קצר על מנת לתת למשתמשים מגוון רחב של מוצרים למעקב אחרי פעילויות הכושר השונות שלהם.

Fitbit Versa Lite

גולת הכותרת בקולקציה החדשה היא שעון ה-Fitbit Versa Lite, גרסה מוזלת ל-Fitbit Versa שהושק בארץ במאי האחרון ואף נסקר אצלנו בג’אדגטי כשהוא תומך במעקב אחר יותר מ-15 פעילויות ספורט שונות, מדידת דופק רצופה, מעקב שינה ועוד, אך ללא מעקב אחרי עליית קומות ושחיה.

מלבד חוסר ב-2 פעולות מעקב, הבדל נוסף בין שני הדגמים ניתן למצוא בכפתור הממשק הבודד שמגיע במקום 3 כפתורים, חוסר תמיכה ב-WiFi וזיכרון מובנה שמונע מהדגם החדש לאחסן בתוכו שירים להשמעה.

שעון ה-Versa Lite יהיה זמין למכירה במחיר של 749 ש”ח.

Fitbit Versa Lite - כחול (מקור fitbit)
Fitbit Versa Lite – כחול (מקור fitbit)

בנוסף לשעון ה-Versa Lite אנו מקבלים גם את ה-Inspire ו-Inspire HR זוג רצועות כושר בעלות חיי סוללה של עד 5 ימים המאפשרות מעקב אחרי יותר מ-15 פעילויות ספורט שונות עם מעקב שינה. בניגוד לדגם הרגיל, בדגם ה-HR ניתן למצוא גם מעקב דופק רציף של 24/7.

רצועת ה-Inspire תהיה זמינה במחיר של 349 ש”ח ודגם ה-Inspire HR יעלה 499 ש”ח.

Ace 2

המוצר האחרון ברשימה הוא ה-Ace 2, רצועות הכושר היעודית של פיטביט לילדים מעל גיל 6 המאפשרת מעקב נוח על פעילויות כושר והשינה של הילדים. הרצועה מציעה חיי סוללה של עד 5 ימים, כשהיא מגיעה עם גרסה מיוחדת של תוכנת המעקב בסלולר לילדים וחיבור לחשבון ה-Fitbit של ההורים.

רצועת ה-Ace 2 תהיה זמינה במחיר של 349 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים