הוכרזו: Galaxy A40s ו-Galaxy A60 – זוג מכשירי ביניים במחירים נוחים

Galaxy A60 (תמונה: Samsung) Galaxy A60 (תמונה: Samsung)

ענקית הסלולר הדרום-קוריאנית ממשיכה להעצים את סדרת ה-Galaxy A החדשה ומכריזה על זוג מכשירי ביניים חדשים, ה-Galaxy A40s וה-Galaxy A60. זוג המכשירים מהווים חלקי פאזל נוספים לסדרת הסמארטפונים החדשה אותה הציגה החברה לראשונה עם דגמי ה-Galaxy A30 וה-Galaxy A50.

Galaxy A60

ה-Galaxy A60 הוא מכשיר חדש בפני עצמו ואינו גרסה ממותגת מחדש, זאת בעודו ממשיך את העיצוב אותו ראינו בסדרת הדגל של החברה. בחלקו הקדמי נפרס בפנינו מסך בגודל 6.3 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית ּ+Full HD וביחס שטח לתצוגה מרשים העומד על 91.8 אחוזים. המגרעת בתצורה הזו נקראת Infinity-O, וכאמור לעיל, אותה תוכלו למצוא גם בסדרת ה-Galaxy S10 הנמכרת ברגעים אלו בארץ.

חטיבת הביצועים מסתמכת על מערכת השבבים Snapdragon 675, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר ובנויה עם זוג ליבות מסוג Kryo 460 Gold בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ ושש ליבות מסוג Kryo 460 Silver בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ. גם כאן אחראי על גזרת ריבוי המשימות רכיב זיכרון עבודה על סך 6 גיגה-בייט, אשר פועל יחד עם 128 גיגה-בייט של נפח אחסון. הסוללה המניעה את העניינים מציעה קיבולת מרשימה של 4500 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת במהירות דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 25 וואט.

חובבי הצילום מביניכם ישמחו לשמוע כי גם כאן סמסונג משלבת מערך צילום משולש המציע זווית שונה לתמונות. החיישן הראשי במערך המוזכר מגיע ברזולוציה של 32 מגה פיקסל, זאת כשהחיישן המשני והרחב כולל רזולוציה המסתכמת ב-8 מגה פיקסל וחיישן העומק מסתפק ב-5 מגה פיקסל. בתוך מגרעת ה-Infinity-O נמצאת מצלמת הסלפי המציעה רזולוציה של 32 מגה פיקסל גם היא, כך שאנחנו לא דואגים לחוסר בפיקסלים.

Galaxy A40s

ה-Galaxy A40s מרגיש כמו גרסה ממותגת מחדש של ה-Galaxy M30, כשמפרטו המלא זהה לזה של ה-M30 ורק בחזיתו ניתן להבדיל בין השניים באמצעות השינוי הקל אותו סמסונג ביצעה במגרעת. בהתחשב בעובדה שהמכשיר המדובר מהווה דור המשך ל-Galaxy A40 הסטנדרטי, אנחנו יכולים להבין מאיפה השינוי למגרעת הגיע.

Galaxy A40s (תמונה: Samsung)
Galaxy A40s (תמונה: Samsung)

בחזיתו של הסמארטפון נמצא מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית ּ+Full HD וביחס תצוגה של 19.5 על 9. לעומת ה-Galaxy M30 ובהתאמה ל-Galaxy A40, המגרעת כאן בתצורת ה-Infinity-V ולא ה-Infinity-U, כך שהמכשיר יוכל להזכיר את ה-Galaxy A40 גם במראה ולא רק בשמו.

מתחת למכסה המנוע מתגלה מערכת השבבים Exynos 7904, המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר וכוללת זוג ליבות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ יחד עם 6 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.6 גיגה-הרץ. לצידה נמצא רכיב זיכרון עבודה על סך 6 גיגה-בייט, זאת בנוסף ל-64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את המערך כולו מריצה סוללת ענק בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה, וזו תומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט.

מערך הצילום מביא עמו לא פחות משלושה חיישנים הממוקמים בחלקו האחורי של הסמארטפון, ואלו מציעים רזולוציות של 13 ו-5 מגה פיקסל. החיישן הראשי הוא חיישן ה-13 מגה פיקסל, כשהחיישן הרחב מציע רזולוציה של 5 מגה פיקסל וכך גם חיישן העומק האחרון. מפתחי הצמצם מסתכמים ב-f/1.9 לחיישן הראשי ו-f/2.2 לזוג החיישנים הנוספים. צילומי הסלפי שלכם ייעשו דרך חיישן 16 מגה פיקסל המתיישב בתוך המגרעת שבחזית, וזה מגיע במפתח צמצם של f/2.0.

מחירים

את ה-Galaxy A40s מתמחרת סמסונג עבור כ-225 דולרים לגרסת ה-6/64 גיגה-בייט, אך לא ידוע מתי החברה מתכננת להשיק את המכשיר.

ה-Galaxy A60 עומד עם תג מחיר מעט יותר גבוה של כ-300 דולרים, וגם במקרה שלו לא נדע מתי זה ייצא למכירה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים