הוכרז: DJI RoboMaster S1 – רובוט למידה חינוכי

RoboMaster S1 (מקור DJI)

חברת DJI, אותה רובנו מכירים מתחום הרחפנים והצילום, הכריזה על ה-RoboMaster S1, רובוט “טנק” חינוכי המגיע כחלק מסדרת מוצרים חדשה ונועד ללמד ילדים רובוטיקה ותיכנות כחלק מהשימוש בו.

רובוט ה-S1, קיצור ל-Step 1 (צעד ראשון), נועד להעניק לילדים צעד ראשון בתחומי הבינה המלאכותית, הנדסה ורובוטיקה עם כלים פשוטים לשימוש. ה-S1 מגיע עם 31 חיישנים שונים למיפוי העולם שסביבו בנוסף למצלמת FPV (ר”ת first-person view) שתשדר את נקודת המבט של הרובוט לאפליקציה אשר בידי המשתמש.

עיצוב הטנק של ה-S1 לא מגיע סתם כך, כאשר ה”צריח” של הטנק מוצב על גימבל בעל 2 כיווני תנועה ומכיל את המצלמה של הרובוט. בנוסף, הוא מאפשר לבצע “ירי” לייזר או ירי אמיתי של כדוריות ג’ל מיוחדות כחלק מ”מצב לחימה” (Battle Mode) המאפשר ליצור קרבות בין מספר רובוטי S1.

RoboMaster S1 (מקור DJI)

את הרובוט ניתן יהיה להפעיל באמצעות תוכנת RoboMaster יעודית, דרכה יתאפשר גם לתכנן אותו בשפת Scratch 3.0 הויזואלית או Python. הבינה המלאכותית של ה-S1 תאפשר זיהוי של עד 44 סימנים ויזואליים, מחוות פיזיות של בני אדם כמו מחיאת כף, מעקב אחר קווים ברצפה, זיהוי רובוטי S1 אחרים ועוד.

ה-RoboMaster S1 זמין במחיר של 500 דולר, כאשר ערכה מורחבת בשם “PlayMore Kit” תהיה זמינה במועד מאוחר יותר.

ברמה מסויימת, ה-S1 החדש של DJI מזכיר את ה-Cozmo של חברת Anki שהפסיקה את פעילותה, בכך שהוא נועד ללמד את הילדים מיומנויות מתקדמות בתחום הרובוטיקה ובינה מלאכותית, כאשר הוא מציע מגוון רחב הרבה יותר של אפשרויות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים