טריילר ראשון למלאכיות של צ’ארלי מציג את המלאכיות החדשות

המלאכיות של צ’ארלי (תמונה: Sony Pictures Entertainment)

מותג המלאכיות של צ’ארלי עומד לקבל חידוש נוסף בקרוב, אחרי סדרה מצליחה משנות ה-70 ושני סרטים משנות האלפיים המוקדמות, מגיע כעת תורן של מלאכיות חדשות להתפקד. בטריילר חדש ששיחררה סוני אנו רואים את דמויותיהן החדשות של המלאכיות וגם את בוסלי החדשה, אותה משחקת אליזבת’ בנקס (Elizabeth Banks), במאית הסרט ושותפה לכתיבת התסריט, שתיקח את הפיקוד על תפקיד הבוסלי מהגברים.

את מקומן של לוסי לו, דרו ברימור וקמרון דיאז מהסרטים המקוריים מ-2000 ו-2003 תופסות כעת קריסטן סטיוארט (Kristen Stewart) מסרטי “דמדומים”, נעמי סקוט (Naomi Scott) שגילמה לאחרונה את יסמין בחידוש לסרט “אלאדין” ואלה בלינסקה (Ella Balinska), שזהו תפקידה המשמעותי הראשון בהוליווד. השלוש לא יגלמו את אותן דמויות של המלאכיות שראינו בסרטים הקודמים, הן יהיו מלאכיות חדשות ויעמדו מול בוסלי החדשה, שתחליף שני בוסלי אחרים, אותם יגלמו פטריק סטיוארט מ”מסע בין כוכבים” וסרטי “אקס-מן” ודג’ימון הונסו מ”שומרי הגלקסיה”, “שהאזאם” ו”קפטן מארוול“.

את הטריילר מלווה סינגל חדש שמבוצע בשיתוף פעולה בין מיילי סיירוס, לנה דל ריי ואריאנה גרנדה, שלושה שמות גדולים במיוחד שיתפסו את מקומן של Destiny’s Child שליוו את המלאכיות של צ’ארלי משנת 2000 עם השיר Independent Women. שם לשיר עדיין לא נחשף, אך זה צפוי להגיע יחד עם הסרט בחודש נובמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים