אפל מוסיפה עוד זוג אייפדים לרשומות; ייתכן כי תציג מחליף ל-iPad 9.7 2018

חנות אפל בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) חנות אפל בניו-יורק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

כמעט חצי שנה חלפה מאז אפל הציגה לעולם את ה-iPad 9.7 2018 (או iPad 9.7 מהדור השישי), אך לקראת אירוע ההכרזה אותו אפל מקיימת באופן עקבי בחודשי הסתיו אנחנו רואים זוג אייפדים חדשים העוברים דרך רשומות האיחוד הכלכלי האירו-אסייתי. דרך האיחוד המוזכר עוברים כל המכשירים המיועדים למכירה והצפנה במדינות כמו ארמניה, רוסיה בלארוס ועוד.

זוג הדגמים החדשים אשר נצפו ברשומות מסתתרים תחת שמות הדגם A2200 ו-A2232, כשעל פי השמועות הסובבות את שמות הדגמים הללו אנחנו מצפים לראות מחליף ל-iPad 9.7 2018 אשר הוכרז בחודש מרץ האחרון. האייפד המחליף אותו אמור להגיע עם מסך בגודל 10.2 אינץ’, כשזוג הדגמים המוזכרים לעיל כנראה מייצגים גרסאות שונות של אותו אייפד.

בנוסף לפרטים שלעיל, אפל רשמה חמישה אייפדים אחרים דרך האיחוד הכלכלי האירו-אסייתי אשר עונים לשמות הדגם A2197, A2228, A2068, A2198 ו-A2230. כל האייפדים המוזכרים רשומים כמריצים את מערכת ההפעלה iPadOS בגרסה 13, מה שמחזק את הטענה כי אלו יוכרזו באירוע הקרוב אותו אפל תקיים בסתיו.

אנחנו לא יודעים אלו משמות הדגמים שלעיל מסתירים איזה אייפד, ועקב העובדה שאפל נוטה להעניק לאייפד זהה בגרסאות שונות מספר שמות דגם שונים לחלוטין, גם לא ניתן לנחש כמה אייפדים יוכרזו באירוע הקרוב. לדוגמה, ה-iPad Pro 11 אותו אפל חשפה באוקטובר האחרון מגיע ב-3 שמות דגם שונים שהם A2013, A1934 ו-A1980 המסמלים את גרסאות ה-Wi-Fi והסלולר שלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים