הוכרז: Motorola One Zoom – מערך צילום מרובע במחיר נגיש

Motorola One Zoom (תמונה: מוטורולה)

לאחר שהודלף במלואו לפני כחודש, מוטורולה מציגה באופן רשמי את מכשיר הביניים החדש מתוצרתה אשר מציע מערך צילום מרובע בחלקו האחורי ותג מחיר אטרקטיבי המלווה אותו אל השוק. ה-Motorola One Zoom מציע את יכולות הצילום שלו כנקודת מכירה ראשית, זאת עקב העובדה שמערכי צילום שכאלה אנחנו רואים בדרך כלל במכשירים יקרים הרבה יותר.

בחזיתו מככב מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. בחלקה העליון של התצוגה נוכל להבחין במגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ המאחסנת את מצלמת הסלפי, כשיחס התצוגה עומד על 19 על 9 והזכוכית שבחזית הינה מבית Panda King Glass. מנגד, הזכוכית שבחלקו האחורי של המכשיר היא הגורילה גלאס 3 מבית קורנינג, כאשר מתחת לפני התצוגה נמצא סורק טביעות אצבע.

מערך הביצועים של הסמארטפון מסתמך על מערכת השבבים Snapdragon 675, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 460 Gold ו-Silver בחלוקה של 2 על 6 ובתדרים של 2 ו-1.7 גיגה-הרץ בהתאמה. זיכרון העבודה (RAM) המוצע עם המכשיר מסתכם ב-4 גיגה-בייט, כאשר נפח האחסון עומד על 128 גיגה-בייט וניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

מערך הצילום המרובע שבחלקו האחורי של המכשיר מורכב מחיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל, מפתח צמצם f/1.7 וייצוב אופטי (OIS), חיישן 16 מגה פיקסל המסוגל לצלם בזווית רחבה של 117 מעלות, חיישן 8 מגה פיקסל המאפשר צילום בזום אופטי עד פי 3 עם ייצוב אופטי (OIS) וחיישן עומק ברזולוציית 5 מגה פיקסל. מצלמת הסלפי שבמגרעת שבחזית מגיעה ברזולוציית 25 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.0 וגודל פיקסלים של 0.9 או 1.8 מיקרו-מטר בהתאם לתנאי התאורה.

המערך כולו מתבסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, אשר מגיעה לצד סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C ותומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט. המכשיר מגיע גם עם שקע אוזניות, תמיכה בבלוטות’ 5.0 וב-NFC, 3 מיקרופונים, רמקול מונו בודד ועמידות מפני השפרצות באמצעות כיסוי P2i.

את ה-Motorola One Zoom ניתן לרכוש עבור תג מחיר של כ-449 דולרים בצבעים אפור, ברונזה וסגול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים