סרטון פרסומת של סדרת ה-Google Pixel 4 חושף פרטים חדשים

Google Pixel 4 (תמונה: slashleaks) Google Pixel 4 (תמונה: slashleaks)

סדרת ה-Google Pixel 4 ממשיכה לככב דרך הדלפות שלא פוסקות וכעת נחשף סרטון פרסומת רשמי שהודלף ומציג פרטים חדשים ומאשר את מה שידענו עוד קודם. כבר בתחילת הפרסומת גוגל שואלת אותנו מה יקרה אם האנשים שהביאו לנו את גוגל מפות ויוטיוב יצרו סמארטפון, כשלאחר מכן היא מציגה את מה שאותם אנשים הצליחו לייצר בדמות ה-Pixel 4.

מיד לאחר מכן גוגל מאשרת זו פעם נוספת את העובדה כי המכשירים החדשים יגיעו עם הרדאר במסגרת פרויקט סולי, כך שנוכל להשתמש במכשיר ללא הצורך לגעת בו ובאמצעות מחוות מהאוויר. במעבר לפיצ’ר הבא גוגל פונה אל העוזרת האישית אותה היא פיתחה, כשהאפשרות המוצגת בסרטון מראה לנו כיצד נוכל לשלוט באופן מלא על אפליקציית Google Photos רק באמצעות הקול וללא צורך במגע.

מצבי הצילום המשופרים מוצגים מיד אחר כך, כשכאן נפגוש את מצב הלילה (Night Sight) של החברה אשר הודלף מספר פעמים לאחרונה בנוגע לשיפורי הביצועים אותו הוא יקבל. עוד בגזרת הצילום גוגל מראה לנו את מצב צילום הכוכבים עליו שמענו, כשעל פי הסרטון ניתן לראות כי זה עובד באופן דומה מאוד אם לא זהה למצב הלילה המיועד להאיר תמונות רגילות.

שאר הפרטים אותם נוכל לראות ולא נאמרו בסרטון הם הסרת סורק טביעות האצבע שהיה קיים בכל הפיקסלים הקודמים לטובת סריקת פנים מאובטחת, שינוי העיצוב האחורי מהחלוקה הקווית והכמעט חציונית אשר אפיינה את הדורות הקודמים לגב חלק בעל שוליים בצבע ניגודי ומערך צילום כפול. בסוף הסרטון גוגל אינה חושפת מתי היא תכריז או תשיק את המכשירים, אך כן נוכל לשער כי האירוע יתפוס מקום בתחילת חודש אוקטובר כפי שהיא עורכת אותו בכל שנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים