גוגל מוסיפה אפשרויות גיבוי חדשות לשירות Google One

לוגו Google One תמונה: גוגל

גוגל הכריזה על הוספת אפשרות גיבוי חדשה לשירות ה-Google One של החברה בעבור המנויים לשירות האחסון שלה. התוספת החדשה תאפשר גיבוי מסודר ופשוט יותר למידע של משתמשי מכשירים מבוססי אנדרואיד לשירות הענן עם פישוט תהליך הגיבוי והשחזור עצמו שיתבצעו מתוך האפליקציה.

שירות Google One הוא למעשה מיתוג מחדש לשירות האחסון Google Drive שבוצע במהלך 2018 עבור משתמשים פרטיים (לא כולל משתמשי G Suite), אשר איחד את שירות האחסון של גוגל יחד עם שירותים נוספים תחת “קורת גג” אחת ואף איפשר לשתף את שטח האחסון יחד עם בני המשפחה.

בעוד גוגל איפשרה גיבוי חלקי של הנתונים עוד קודם לכן עם סינכרון המידע לשרתי גוגל ואפשרות לגיבוי תמונות דרך אפליקציית Google Photos הוותיקה של החברה. מעתה, משתמשי Google One יוכלו לגבות באופן אוטומטי וידני את אפליקציות המכשיר והמידע שלהם, היסטוריית שיחות, אנשי קשר, הגדרות, הודעות וכמובן תמונות וסרטונים דרך ממשק פשוט באפליקציה.

אפשרות גיבוי מכשיר ב-Google One

אפשרות הגיבוי החדשה לא תהיה זמינה למשתמשים הרגילים של החברה עם נפח אחסון של 15GB בלבד המוצע בחינם, אלא רק בעבור המנויים המשלמים של שירות Google One עם נפח אחסון של החל מ-100GB בתשלום חודשי של 8 ש”ח (או 80 ש”ח שנתי).

בעולם הדיגיטלי של היום המידע האישי של המשתמשים הופך לחשוב יותר מיום ליום, כאשר המכשיר הסלולרי מאפשר לנו לא רק לעבוד ישירות מהסלולר, אלא לאחסן בתוכו את התמונות והסרטונים האישיים שלנו ודרך עבודה זו מגדילה את חשיבות הגיבויים של המידע.

השדרוג החדש ל-Google One מאפשר גיבוי נוח וטוב יותר למשתמשי מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד ועל אף שהוא זמין רק למשתמשים בתשלום של השירות, תשלום חודשי של 8 ש”ח מהווה מחיר נמוך עבור השקט הנפשי והידיעה כי המידע האישי מגובה בצורה מאובטחת בענן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים