וין דיזל מוביל את הטריילר הראשון לסרט הקומיקס בלאדשוט

וין דיזל מתוך “Bloodshot” (תמונה: Sony Pictures)

ז’אנר הקומיקס הצליח לחצות את הגבולות מחדש בעשור האחרון ומעבר לדמויות המוכרות ביותר, כמו אלו של באטמן, סופרמן וספיידרמן, שליוו אותנו בקולנוע ובטלוויזיה במשך תקופה ארוכה מאוד, הגיחו מתוך דפי הקומיקס גם דמויות שהכרנו פחות (דדפול) וגם לא מעט דמויות חדשות. סרטים על ספרי קומיקס אהובים שלא כולנו שמענו עליהם כמו “קיק-אס” כבר סחפו את עולם הקולנוע וספרי הקומיקס אף הצליחו להציג הצלחה לא קטנה על מסכי הטלוויזיה עם סדרות כמו “המתים המהלכים”, “באנשי” ו-“The Boys” של אמזון.

כעת עומד להיכנס שחקן נוסף לתחום הסינמטי כשסוני חושפת טריילר ראשון לסרט “בלאדשוט” (Bloodshot), המבוסס על הקומיקס שהגיח לראשונה בתחילת שנות ה-90. בלאדשוט מציג את סיפורו של ריי גאריסון, חייל שנהרג ומשתתף בניסוי שישיב אותו לחיים על ידי הזרקת ננו-רובוטים לתוך דמו, אלו מספקים לו כוחות על אנושיים ומסוגלים לרפא אותו במהירות, ממש כמו וולברין, ולהפוך אותו לחזק במיוחד, כמו קפטן אמריקה.

את הסרט יוביל וין דיזל (Vin Diesel) כ”בלאדשוט”, אשר בסרט מוצג בלא מעט קטעי אקשן המדגימים את כוחותיו החדשים. ברקע, נשלט בטריילר בלאדשוט על ידי מנהל הפרוייקט דרכו הוא נוצר, כאשר נראה כי זכרונו מתאפס כל פעם מחדש על מנת שניתן יהיה להכווין את כוחותיו למשימות חדשות מבלי שיזכור מה שקרה קודם לכן (ממש כמו חייל החורף). אבל אט אט, עושה רושם כי בלאדשוט מתחיל להיזכר בפרטים מסוימים שחוזרים על עצמם מאיפוס לאיפוס שלו.

הקומיקס של בלאדשוט פותח על ידי Valiant Comics והסרט יופק בשיתוף Hivemind, המעורבת גם בפרוייקטים נוספים בתחום הקולנוע והטלוויזיה כמו “The Witcher” וסדרת המדע הבדיוני “The Expanse”. את הסרט יביים דייב ווילסון (Dave Wilson) אשר מאחורי עבר עשיר בניהול צוותי אפקטים ויזואלים במשחקי מחשב גדולים (“מלחמת הכוכבים”, “BioShock”) וסרטי קולנוע (“הנוקמים: עידן אולטרון”). אליו מצטרף אריק הייסרר (Eric Heisserer), שמאחוריו קרידיטים לכתיבה של הסרט “המפגש” עם איימי אדמס ו”קופסת הציפורים” עם סנדרה בולוק.

בלאדשוט יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-12.3.2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים