דוחות פרטנר: פריסת הסיבים ממשיכה ומצבת מנויי פרטנר tv גדלה

לוגו פרטנר

קבוצת פרטנר פירסמה היום (ג’, 26.11) את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון השלישי של השנה וחשפה כי פריסת רשת האינטרנט מבוססת הסיבים שלה מגיעה כבר אל יותר מחצי מיליון בתי אב בישראל, זאת בזמן ששירות הטלוויזיה פרטנר tv ממשיך לצמוח ומסכם את הרבעון עם 176 אלף מנויים, מספר שכבר הספיק לעלות מאז תום הרבעון ב-30 בספטמבר.

הדוחות של פרטנר חושפים כי פריסת רשת הסיבים האופטים המשמשת לאספקת אינטרנט מהיר הגיעה כבר ליותר מ-540 אלף משקי בית בישראל, זאת בהשוואה לנתון של 480 אלף משקי בית עליו דיווחה החברה ברבעון השני של השנה, אך בפרטנר לא חושפים נתונים אודות מספר המנויים בפועל שבחרו לעבור לשירות מבוסס הסיבים באופן פעיל.

בצד הטלוויזיה רשמה פרטנר tv עליה נאה של כ-70 אלף מנויים בשנה האחרונה, כאשר את הרבעון השלישי מסכמת החברה עם 176 אלף מנויים. נזכיר כי ברבעון השני של 2019 עמד מספר המנויים על 160 אלף, ומכאן שמדובר בעליה של כ-10% מרבעון לרבעון. בפרטנר מוסיפים כי נכון ליום הדיווח (26.11) עמד מספר מנויי פרטנר tv על 183 אלף, כאשר מרביתם (לא צוין מספר בדוחות) נמצאים בתוכניות המשלבות גם את שירות האינטרנט של החברה.

לפניכם המעקב השוטף שלנו אחר מספר המנויים של פרטנר tv:

סך הכנסותיה של פרטנר ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר עמדו על 825 מיליון שקלים, עליה קלה מול הכנסות של 822 מיליון ברבעון המקביל ב-2018, כאשר הרווח הנקי של החברה הסתכם ב-7 מיליון שקלים וסיכם בירידה של 73% משנה לשנה. הרווח התפעולי רשם אף הוא ירידה של 46% עם נתון של 26 מיליון שקלים.

את הרבעון השלישי סיכמה פרטנר עם 2.651 מיליון מנויי סלולר, מהם 285 אלף מנויי פרי-פייד. מדובר בעלייה קלה אל מול נתוני השנה הקודמת (2.646 מיליון), אשר מיוחסת למנויי הפוסט-פייד של החברה שעלו מנתון של 2.349 מיליון ברבעון השלישי ב-2018 ל-2.366 מיליון ברבעון השלישי של 2019. קצב נטישת מנויי סלולר עמד על 7.7%, מול 7.9% ברבעון השני של השנה.

ההכנסה החודשית הממוצעת ממנוי סלולר (ARPU) נמדדה ב-59 שקלים בתום הרבעון השלישי והציגה בכך ירידה מנתון של 60 שקלים שהוצג שנה קודם לכן, אולם מדובר בעליה קלה אל מול נתון של 58 שקלים שנמדד ברבעון השני של השנה הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים