חברת Huami מכריזה שעוני ה-Amazfit BIP S ו-Amazfit T-Rex

שעון Amazfit T-Rex (מקור Amazfit)

יצרנית השעונים החכמים Huami, המוכרת בעיקר דרך השותפות שיצרה עם חברת שיאומי (Xiaomi) ומותג שעוני ה-Amazfit, הכריזה בתערוכת CES 2020 על צמד שעונים חכמים חדש, ה-Amazfit T-Rex, שעון מוקשח ועמיד במיוחד העומד במגוון תקני עמידות ומגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.3 אינץ’ ו-Amazfit Bip S, גרסה משודרגת לשעון ה-BIP המקורי המגיעה עם מפרט מעודכן ותוספת עמידות למים בתקן 5ATM ואורך חיי סוללה של 40 יום.

השעון הראשון והחדשני יותר מבית ה-Huami הוא ה-Amazfit T-Rex, שעון חכם מוקשח ו”אגרסיבי” המזכיר את שעוני ה-G-SHOCK של חברת קסיו, אשר מגיע עם מסגרת מסך מוגבהת וזוג כפתורים פיזיים בכל אחד מצדי השעון ומציע למשתמש עמידות מוגברת בטמפרטורות, לחות וחומציות, כשהוא עומד ב-12 תקנים עמידות שונים של משרד הביטחון האמריקאי, MIL-STD-810G של צבא ארה”ב ועמידות נגד מים בתקן 5ATM.

השעון מגיע עם מסך AMOLED צבעוני בגודל 1.3 אינץ’ ומציע אפשרות למעקב אחר 14 פעילויות ספורט שונות, כאשר סוללת ה-390mAh המובנית מספיקה לעד 20 ימי שימוש במצב רגיל או 66 ימים במצב שימוש בסיסי. במצב מעקב GPS ודופק רציף אחר פעילות ספורט הוא יוכל לעבוד עד 20 שעות רצופות.

שעון Amazfit T-Rex (מקור Amazfit)

Amazfit BIP S

כפי שהחברה הבטיחה עוד לפני תערוכת CES, היא הכריזה על גרסה משודרגת לשעון ה-Amazfit BIP המקורי שהושק ב-2018, כאשר היא שומרת על העיצוב המרובע והפשוט יחסית, אך מעדכנת את המפרט הפנימי של השעון עם חיישן דופק BioTracker PPG חדש, יכולת שליטה על מוזיקה במכשיר הסלולרי ויכולת מעקב אחר 10 פעילויות ספורט שונות, הכוללות לראשונה גם שחיה הודות לאטימות משופרת למים בתקן 5ATM.

הדגם החדש יגיע עם מסך 1.28 אינץ’ מסוג Transflective TFT הפעיל תמיד ובעל נראות גבוהה בשמש, שיגיע עם ציפוי זכוכית גורילה 3 לעמידות מוגברת. מבחינת חיי הסוללה הדגם החדש ממשיך לספק אורך חיי סוללה מרשים באמצעות סוללת ה-190mAh המובנית, כאשר זמן הסוללה בשימוש רגיל עומד על 40 ימים, ובמעקב GPS רציף אחר פעילויות ספורט השעון יוכל לספק עד 20 שעות סוללה.

שעון Amazfit BIP S (מקור Amazfit)

מפרטים טכניים:

Amazfit T-RexAmazfit Bip S
מסך ורזולוציה1.3 אינץ' 360x360
AMOLED
1.28 אינץ' 176x176
Transflective TFT
גודל47.7x47.7x13.5 מ"מ42x35.3x11.4 מ"מ
משקל58 גרם עם הרצועה31 גרם עם הרצועה
19 גרם ללא רצועה
עמידות5ATM
12 תקני משהב"ט האמריקאי
5ATM
סוללה390mAh200mAh
זמן סוללהשימוש רגיל 20 יום
שימוש בסיסי 66 יום
GPS רציף 20 שעות
שימוש רגיל 30 יום
מצב המתנה 70 יום
GPS רציף 20 שעות
קישוריתBluetooth 5.0 BLEBluetooth 5.0 BLE
מחיר140 דולר70 דולר

שעון ה-T-Rex החדש יהיה זמין כבר היום למכירה במחיר של 140 דולר, כאשר שעון ה-Bip S יהיה זמין מחודש פברואר הקרוב במחיר של 70 דולר.

השעונים של Huami מוכיחים שוב ושוב כי החברה יכולה ליצור מוצרים מנצחים עם תג מחיר נמוך, כאשר ה-BIP S החדש משדרג את הדגם הוותיק והמוצלח של החברה, ואילו ה-T-Rex מכוון בעבור משתמשי השטח הזקוקים לשעון עמיד במיוחד, כאשר אפשר לומר כי מדובר בשעון “דמוי G-Shock” חכם, מה שמבטיח לו די והותר הצלחה בהמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים